تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي ارتقاء وحدت و انسجام ملي در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
اميرعبداللهيان در ديدار نخست وزير سابق اقليم کردستان تاکيد کرد؛ تلاش براي ارتقاء وحدت و انسجام ملي در عراق موج - معاون عربي و آفريقاي وزارت خارجه کشورمان بر اهميت تلاش براي ارتقاء وحدت و انسجام ملي در عراق با مشارکت متوازن همه اقوام و طوايف در ساختار سياسي اين کشور تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ديدار برهم صالح نخست وزير سابق اقليم کردستان عراق با حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امورخارجه کشورمان، مسائل عراق و تحولات منطقه‌اي مورد تبادل نظر قرار گرفت.
معاون عربي و آفريقاي وزارت خارجه کشورمان در اين ديدار ضمن تجليل از سوابق مبارزاتي برهم صالح عليه رژيم بعث و نيز نقش موثر و سازنده وي در تحولات عراق جديد، بر اهميت تلاش براي ارتقاء وحدت و انسجام ملي در عراق با مشارکت متوازن همه اقوام و طوايف در ساختار سياسي اين کشور تاکيد کرد.
اميرعبداللهيان با اشاره به اهميت جايگاه منطقه‌اي عراق، تحکيم ثبات و امنيت در اين کشور را کليد امنيت منطقه ارزيابي و تاکيد کرد که جمهوري اسلامي ايران به نقش موثر، سازنده و حمايتي خود از دولت و ملت عراق ادامه خواهد داد.
برهم صالح نيز در اين ديدار ضمن تشريح شرايط جاري امنيتي عراق و منطقه اقليم کردستان، از نقش حمايتي جمهوري اسلامي ايران از ملت عراق خاصه مردم کرد اين کشور در شرايط سخت و دشوار تاريخي تقدير و تشکر کرد.
وي تقويت مناسبات ايران و عراق در ابعاد مختلف را به نفع دو ملت ارزيابي کرد و خواستار افزايش تلاش مشترک براي تحکيم ثبات و امنيت در منطقه شد.
عضو برجسته اتحاديه ميهني کردستان عراق، تندروي و افراط گرايي را خطري براي کل منطقه دانست و ضرورت همکاري‌هاي منطقه‌اي براي مقابله با اين پديده را مورد تاکيد قرار داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن