تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیا چهره زشت و ظالمانه سران آل سعود را ببیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه تنگستان: دنیا چهره زشت و ظالمانه سران آل سعود را ببیند بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: آل سعود با تهاجم وحشیانه وغیرانسانی خود به مردم مظلوم یمن از چهره کریه و زشت خود پرده برداشت و دنیا این خوی ظالمانه سران عرب و آل سعود را ببیند.


به گزارش ایرنا،سرهنگ دوم پاسدار محمدعلی ملاکی یکشنبه در جمع کارکنان سپاه تنگستان افزود: مردم مظلوم یمن با حضور عاشقانه خود درجبهه های نبرد علیه ظلم جهانی راه پرفراز و نشیبی را پیش رو دارند و بدانند که با تاسی از فرهنگ عاشورا دشمنان سعودی آمریکایی خود را ناکام خواهند گذاشت.
ملاکی اضافه کرد: مردم مظلوم یمن امروز تاوان قیام خود و دیگر ملت های اسلامی در برابر سال های طولانی استبداد را می پردازند.
ملاکی یادآورشد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا این بار با مشت دولت های دست نشانده خود در منطقه بر سر مظلومان می کوبند تا در مسیر تحولات مردمی اخلالی ایجاد کنند.
فرمانده سپاه تنگستان گفت: حمله به خاک یک کشور با بهانه تضمین امنیت در آینده و دفاع از یک طرف دعوای سیاسی داخلی، بدون شک محکوم است و ترکیب متجاوزان و حامیان آنان به خودی خود پرده از نیاتشان برمی دارد و موجب رسوایی است.
ملاکی خطاب به ملت یمن بیان کرد: ملت مظلوم یمن به یاد داشته باشند که پیروزی در گرو مقاومت است و وعده پروردگار در نصرت مومنین تخلف ناپذیر است و با مجاهدت در مسیر الهی روزی به خواسته های خود خواهند رسید و انقلابشان نیز روی ثبات را خواهد دید.
شهرستان تنگستان با مرکزیت شهر اهرم در فاصله 50 کیلومتری جنوب شرقی بوشهر واقع شده است.ک/2
6045/7202



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن