تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813242162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داروی بیماران پیوندی وارد بازار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: داروی بیماران پیوندی وارد بازار می شود تهران- ایرنا- مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با بیان اینکه داروی بیماران پیوندی وارد بازار می شود گفت: مایکوفنولالت یکی از داروهای اصلی مورد استفاده در بیماران پیوندی است که دارای دو نمونه اصلی موفتیل و مایکوفنولالت موفتیل است که تولید داخل هم دارد.


به گزارش ایرنا از سازمان غذا و دارو ، مهدی پیر صالحی افزود: این محصولات توسط دو شرکت داخلی به صورت وارداتی با بسته بندی داخلی در کشور تهیه می شوند.
وی تصریح کرد: داروی سل سپت یکی از شناخته شده ترین داروهای بیماران پیوندی با برند اصلی و تولیدی شرکت رش است که در بازار وجود داشت ولی اخیرا به دلیل ایجاد مشکلات ، وقفه ای در بخش تولید این دارو بوجود آمد.
پیرصالحی با بیان اینکه این مشکل از حدود سه تا چهار ماه پیش، اطلاع رسانی شده بود تصریح کرد: جایگزین های این دارو مثل سوبریموند و نمونه دیگرش به نام مای فورتیک که تولید داخل است تعیین شده بود.
مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو تصریح کرد: اخیرا مسیر خاصی تعریف کرده ایم که پیرو آن مشکل داروی پیوندی سل سپت هم حل شده و به صورت داروی آماده و نهایی وارد بازار خواهد شد.
اجتمام**9188 ** 1418



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن