تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820049413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه جدي به موضوع آب زاينده رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۱۰ق.ظ)
رياست دادگستري استان اصفهان تاکيد کرد: توجه جدي به موضوع آب زاينده رود موج - رياست دادگستري استان اصفهان در جلسه اي كه براي بررسي مسايل آب زاينده رود تشكيل شده بود توجه جدي مسوولان امر را در اين حوزه خواستار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد خسروي وفا، برداشت هاي ناموزون و غير قانوني از آب زاينده رود را در طول مسير اين رود خانه مورد نكوهش قرار داد و ضمن بر شمردن نكات و آفت هاي اين كار به مسوولان آب منطقه اي اصفهان گوشزد کرد بر آب زاينده رود مديريت کنند و اجازه برداشت هاي غير قانوني را به افراد ندهند.
رييس دادگستري استان اصفهان، حفر چاه هاي غير مجاز را از امور تاسف بار در حوزه كاهش آب زاينده رود دانست و ضمن معطوف داشتن توجه مسوولان و متوليان مربوطه به وجود آمار بسيار بالاي اين چاه ها، همكاري و هماهنگي لازم در زمينه پلمپ کردن اين چاه ها را خواستار شد.
بنا بر اعلام روابط عمومي دادگستري استان اصفهان، وي افزود:در اين باره مسوولان اداره آب منطقه اي اصفهان وجود چاه هاي غير مجاز را شناسايي و به دستگاه قضايي معرفي و گزارش کنند و ما هم قول مي دهيم رسيدگي به اين گونه پرونده ها را خارج از تشريفات دادرسي انجام دهيم و به فوريت به اين امور رسيدگي کنيم.
وي مديريت پرونده هاي قضايي در زمينه آب را از رييسان و دادستان هاي حوزه هاي قضايي حريم رود خانه زاينده رود خواستار شد و خاطر نشان كرد:در اين زمينه از قضاتي كه تخصص لازم و تجربه كافي براي رسيدگي در حوزه آب داشته باشند استفاده و اين گونه پرونده ها براي آنها جهت رسيدگي فرستاده خواهد شد..
وي ضمن تاكيد بر تقويت دواير حقوقي آب منطقه اي از مسوولان اين اداره خواست تا از حقوقدان هاي با سابقه استفاده کنند، چرا كه در پرونده هاي حقوقي كه افراد، ادعاي مالكيت مي كنند بايد دايره حقوقي فعالانه حضور داشته باشد. وي همچنين به مسوولان آب استان توصيه كرد نگاه يكساني به همه افراد داشته باشند و جلوي هرگونه نفوذ پذيري را در امر آب كه يك امر حياتي است بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن