تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير علمي دومين همايش ملي انيميشن ايران انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۵ق.ظ)
دبير علمي دومين همايش ملي انيميشن ايران انتخاب شد موج - فاطمه حسيني‌شکيب استاديار گروه انيميشن دانشکده سينما‌- تئا‌تر دانشگاه هنر تهران به عنوان دبير علمي دومين همايش ملي انيميشن ايران منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فاطمه حسيني‌شکيب استاديار گروه انيميشن دانشکده سينما‌- تئا‌تر دانشگاه هنر تهران به عنوان دبير علمي دومين همايش ملي انيميشن ايران منصوب شد.
فاطمه حسيني‌شکيب دکتراي تخصصي خود را در رشته مطالعات انيميشن Animation Studies در سال 1388 از دانشگاه هنرهاي خلاقه انگلستان University for the Creative Arts at Farnham، UK دريافت کرده که با بورسيه دکتري انيميشن از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ايران به انجام رسيد.
شکيب داري مدرک کار‌شناسي ارشد انيميشن از دانشگاه هنر (1378)، مدرک کار‌شناسي ارتباط تصويري (گرافيک) از دانشکده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران، ديپلم رياضي- فيزيک و رتبه اول کنکور سراسري در رشته هنر در سال 1369 است.
فاطمه حسيني‌شکيب در سال‌هاي 2007 تا 2009 استاد رسمي پاره‌وقت تئوري انيميشن در دانشگاه هنرهاي خلاقه انگلستان بوده و سابق بر آن، به شکل حق‌التدريس در دانشگاه فوق و دانشگاه وست‌مينس‌تر به تدريس تئوري انيمشن و همچنين دوره‌ «روش‌هاي تحقيق پيشرفته» براي دانشجويان دکترا پرداخته است، علايق پژوهشي وي در زمينه رئاليزم و بازنمود در انيميشن و رسانه، مستند انيميشن، انيميشن ايران و اشکال و گفتمان‌هاي در حال ظهور آن و البته مساله مدرنيته و رسانه در کشورهاي اسلامي- غير‌غربي است که در‌باره آن‌ها به ارائه مقالاتي در کنفرانس‌هاي بين‌المللي و انتشار مقالاتي پرداخته است.
وي طي چهار سال اخير، استاديار گروه انيميشن دانشکده سينما- تئا‌تر دانشگاه هنر تهران بوده است؛ جايي که در آن به تدريس دروس تئوري و زيبايي‌شناسي انيميشن و رسانه در گروه انيميشن و سينما، راهنمايي پايان‌نامه‌هاي ارشد و دکتري، پژوهش و انتشار مقالات علمي به زبان فارسي و انگليسي مي‌پردازد، به علاوه ايشان عضو هيئت داوري مقالات علمي در ژورنال علمي- پژوهشي an interdisciplinary journal animation: «انيميشن: يک ژورنال ميان رشته‌اي» از انتشارات Sage‌انگلستان به سردبيري سوزان بوکانSuzanne Buchan است که از معتبر‌ترين نشريات در زمينه مطالعات انيميشن است.
گفتني است؛ دومين همايش ملي انيميشن ايران به همت مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي، در مردادماه 1394 برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن