تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805525124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام وقیحانه رژیم سعودی: تلاش برای تبدیل « صعده » به زمین سوخته


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اقدام وقیحانه رژیم سعودی: تلاش برای تبدیل « صعده » به زمین سوخته


به گزارش شبکه الجزیره، ائتلاف رژیم سعودی اعلام کرد: تمام « صعده » از ساعت ۱۹ امروز هدف حمله نظامی همه جانبه قرار خواهد گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با وجود ادعاهای عربستان مبنی بر تصمیم این کشور برای برقراری آتش‌بس پنج روزه در یمن، جنگنده‌های سعودی به همراه یگان‌های توپخانه شب گذشته یکی از شدیدترین حملات خود علیه یمن را انجام دادند که ده‌ها کشته بر جای گذاشت.
جنگنده‌های عربستانی شب گذشته تا بامداد امروز ده‌ها منطقه در استان صعده، واقع در شمال یمن را بمباران کردند؛ گفته می‌شود یکی از شدیدترین حملات عربستان به یمن بوده است.
 
دانلود سعید افقهی کارشناس مسائل خاورمیانه درباره علت تشدید حملات عربستان سعودی به یمن از شب گذشته با وجود آنکه اخبار مبنی بر پذیرش آتش بس 5 روزه از سوی رژیم آل سعود منتشر شده گفت: با توجه به شکست پی در پی تهاجم ها و نقشه ها در واقع اینبار می خواهند مرکز قیام را تبدیل به زمین سوخته کنند. وی به ادبیات مشترک رژیم عربستان و رژیم صهیونیستی در هنگامه تهاجم به رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در سال 2006  که به جنگ 33 روزه معروف شد، اشاره کردو گفت: تناقض کاملا در رفتار این ائتلاف آشکار است.   حمید رِزق - فعال رسانه ای یمنی درباره علت تشدید حملات عربستان سعودی به یمن از شب گذشته تاکنون و با وجود انتشار اخباری مبنی بر احتمال پذیرش آتش بس 5روزه از سوی رژیم آل سعود، چیست؟
2.    رئیس سازمان پزشکان بدون مرز در یمن درباره اوضاع فاجعه بار انسانی به ویژه مشکلات بهداشتی در بسیاری از مناطق این کشور هشدار داد. علت سکوت مجامع بین المللی و حتی کشورهای غربی مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال وضعیت وخیم انسانی در یمن چیست؟
3.    سکوت  و حتی بازنمایی معکوس تحولات یمن توسط رسانه های عربی نزدیک به عربستان سعودی ناشی از چه می دانید؟
4.    وزیر امور محلی در دولت مستعفی یمن گفته است: برای شرکت در کنفرانس آتی ریاض، حوثی ها باید قطعنامه های شورای امنیت مبنی بر زمین گذاشتن سلاح و عقب نشینی از برخی شهرها و استان، را اجرا کنند. تعیین چنین پیش شرط های برای انجام مذاکرات میان گروههای یمنی و حل مسئله یمن چه تاثیری بر روند حل بحران یمن خواهد گذاشت؟
5.    بنا به گفته گروههای یمنی نزدیک به عربستان، نشست گروه های یمنی قرار است اواسط ماه مه در ریاض برگزار شود. برگزاری چنین نشست هایی آن هم در عربستان، آیا می تواند بحران یمن را حل کند؟
6.    طبق اعلام سخنگوی سازمان ملل متحد، اسماعیل ولد شیخ احمد- فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن- روز گذشته نخستین سفر خود را به منطقه از زمان به عهده گرفتن این سمت، به ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام داد. راهکاری که نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن باید در دستورکار خود قرار دهد تا بتواند بحران یمن را حل کند، چیست؟( راه حل بحران یمن چیست؟)
7.    در حالی که رژیم سعودی پس از نزدیک به یک ماه و نیم تجاوز به یمن از دستیابی به اهدافش ناکام بوده، مقامات نظامی این رژیم در موضع گیری جدید سخن از حمله زمینی به یمن به زبان میان می‌آورند. آیا رژیم آل سعود توانایی حمله زمینی به یمن را دارد؟ و اینکه در صورت اقدام این رژیم به حمله زمینی به یمن، تبعات و پیامدهای آن برای این رژیم چه خواهد بود؟ و همچنین روند تحولات یمن با این اقدام به چه سمتی پیش خواهد رفت؟
8.    روز گذشته جان کری- وزیر خارجه آمریکا- به ریاض سفر کرد. هدف این سفر را چه می دانید؟ و امریکا چه اهدافی را در یمن دنبال می کند؟
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن