تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات شجاعانه مردم یمن علیه آل سعود/ به پیروی از این سید افتخار می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تظاهرات شجاعانه مردم یمن علیه آل سعود/ به پیروی از این سید افتخار می کنیم


در شرایطی که آل سعود حملات هوایی و توپخانه ای خود به یمن را شدت بخشیده و اعلام کرده است که به صورت ۲۴ ساعته بمباران را ادامه خواهد داد، مردم مسلمان یمن در حرکتی شجاعانه در خیابان های صنعا تجمع کردند و بر مقاومت در برابر تجاوزکاران تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از گذشت 42 روز از تجاوز وحشیانه آل سعود به یمن، مردم مسلمان این کشور در اقدامی شجاعانه در مرکز شهرهای مهم، از جمله صنعا تجمع کردند و ضمن اعلام پایبندی به شعارها و آرمان انقلابی خود، بر مقاومت در برابر متجاوزان تاکید کردند.

این تظاهرات در شرایطی برگزار شد که سعودی ها اعلام کرده بودند بمباران شهرهای یمن را بصورت 24 ساعته و بدون وقفه ادامه خواهند داد و در اقدامی مزبوحانه، حتی اماکن مذهبی از جمله مقبره بزرگان حوثی را نیز هدف قرار دادند.

در حالی که سعودی ها و رسانه های امریکایی و اروپایی حامی آنها به دروغ از جنگ با شیعیان می گویند، در تظاهرات امروز رهبران قبایل و گروه های سنتی و سیاسی غیر شیعی، بیشتر و پرتعدادتر از بزرگان شیعه حضور داشتند و سخنرانی کردند.

در زمانی که یکی از رهبران غیر شیعی یمن اظهار کرد که به پیروی از عبدالملک الحوثی افتخار می کند، شرکت کنندگان در این تظاهرات با شعارهای مرگ بر آل سعود و مرگ بر صهیونیزم سخنان او را تائید کردند.
تظاهرات در صنعا


سخنان رهبران مردم انقلابی یمن:
* سعودی ها و سران ائتلاف صهیونیستی بدانید که بخدا قسم ما زیر یوغ شما نمی رویم. شما حتی در میان مردم خود نیز اعتبار ندارید و آنها هم نمی خواهند که تحت امر شما باشند. بدانید که بزودی در محضر خدا بازخواست خواهید شد.
تظاهرات در صنعا


* ادریس
ما از هر حزبی در میان مردم هستیم. استعمارگران داخلی و خارجی چهره خود را نشان دادند و ما خوشحالیم که این خائنان و مزدوران که همپیمان و همسنگر شده اند با شیطان بزرگ نقاب از چهره برداشتند. ننگ بر شما. بدانید که مردم یمن در مقابل شما ایستاده اند . این ائتلاف امریکایی صهیونیستی نمی تواند کاری کند. آنهایی که در ریاض هستند بدانند که ما به این رهبر شجاع و این جوان سید و رشید افتخار می کنیم و پشت سرش حرکت می کنیم.
تظاهرات در صنعا


* عبدالله کمیل
ما روزهای پیروزی را سپری می کنیم. این اعراب در ظاهر عرب چهره خود را نشان دادند. آنها نمی توانند از صهیونیست ها و اربابانشان حمایت نکنند و نمی توانند در امور یمن دخالت نکنند، چون می خواهند لانه های صهیونیستی را در سرزمین های اسلامی حفظ کنند. اما بدانند که این مائیم که اوضاع جزیره العرب را رقم می زنیم. در جزیره العرب باید حاکمان سالم حکومت کنند نه این خائنان وطن فروش. مطمئن باشید که ما فرهنگ صحیح اسلامی و انسانی را به عربستان باز می گردانیم.
تظاهرات در صنعا

تظاهرات در صنعا

تظاهرات در صنعا

تظاهرات در صنعا

تظاهرات در صنعا

 


جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن