تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820226699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرضی: موسوی اگر صبر می‌کرد 40 میلیون رای داشت/احمدی‌نژاد ۴ سال را با ذلت و تباهی گذراند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: غرضی: موسوی اگر صبر می‌کرد 40 میلیون رای داشت/احمدی‌نژاد ۴ سال را با ذلت و تباهی گذراند
سید محمد غرضی در نشست اعضای گروه «چلنج» در پاسخ به پرسش یک خبرنگار اصولگرا درباره «حصر» گفت: مسئله حصر دو بازنده داشت و یک برنده!
آفتاب : سید محمد غرضی در نشست اعضای گروه «چلنج» در پاسخ به پرسش یک خبرنگار اصولگرا درباره «حصر» گفت: مسئله حصر دو بازنده داشت و یک برنده!


وی ادامه داد: بازنده اول آن فرد [محمود احمدی‌نژاد] بود که ۴ سال با خواری و ذلت و تباهی دوران ریاست جمهوری خود را گذراند و بازنده دوم نیز میرحسین موسوی بود که اگر صبر می‌کرد در انتخابات بعدی ۴۰ میلیون رای داشت. برندهٔ این قضایا نیز ملت بزرگ ایران بوده و هستند.


کاندیدای یازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران طی این جلسه با اظهار بی‌اطلاعی از صحت خاطرات نقل شده از برخی بزرگان انقلاب تاکید کرد: هرچند در تمام جلسات حضرت امام با اقشار مختلف و مسئولین حضور نداشتم، اما بنده سه شب قبل از وفات را در کنار ایشان سپری کردم و به یاد ندارم اظهار نظر صریحی درباره «شورای رهبری» و احتمال ایجاد «رابطه با امریکا» ضورت گرفته باشد.


وی افزود: آنچه من می‌دانم این است که امام می‌گفت «امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و «همه ظلم‌ها زیر سر امریکاست». امام تمام قد جلوی امریکا ایستاد.


وزیر کابینه دولت دفاع مقدس و سازندگی در همین باره تصریح کرد: البته ایستادگی دربرابر آمریکا هم اصول و پیش نیازهایی دارد. این طور نباشد که هشتمان گروی نه‌مان باشد و داعیه دار مبارزه با استکبار هم باشیم. یک بار به چین وابسته باشیم، یک بار به روسیه! باید خود را از وابستگی برهانیم.


مهندس غرضی در این جلسه با اشاره به افزایش تصاعدی ارزش دلار دربرابر ریال از ۱۰۰ سال گذشته، حضار را به تفکر درباره علت حقیقی پسرفت اقتصادی کشور از ۱۰۰ سال گذشته و تلاش برای عدم تکرار آن در سال‌های آتی دعوت کرد.


گفتنی است اعضای گروه «چلنج» که دبیران سرویس، سردبیران و خبرنگاران طیف‌های مختلف سیاسی در آن حضور دارند دومین جلسه صمیمانه خود را برگزار کردند.


منبع: عصر قانون






تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن