تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819959443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطمینان دادن دروغی به اهالی جنوب عربستان «خیانت» به آنان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فعال سیاسی مخالف آل سعود:
اطمینان دادن دروغی به اهالی جنوب عربستان «خیانت» به آنان است

152bd672a008165b4b1e8f67838e16f3_L.jpg


شناسهٔ خبر: 2572135 - جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۱
بین الملل > خاورمیانه و آفریقای شمالی

«سعد الفقیه» طی اظهاراتی دادن اطمینان دروغی از سوی مقامات سعودی به اهالی شهرهای جنوبی عربستان را «خیانت» دانست. به گزارش خبرگزاری مهر، «سعد الفقیه» رییس «جنبش اسلامی اصلاح» و فعال سیاسی سرشناس مخالف آل سعود که سال ها است در لندن اقامت دارد، طی اظهاراتی ضمن انتقاد از اطمینان دادن ریاض به اهالی جنوب عربستان، دادن اطمینان دروغی از سوی مقامات به اهالی شهرهای جازان و نجران در جنوب عربستان را «خیانت» به آنها دانست.
وی که این مطلب را از طریق صفحه شخصی اش در تویتر منتشر کرد، در ادامه نوشته است: اگر مسئولان از احتمال این حمله خبر داشتند و به اهالی شهرهای جنوبی اطلاع ندادند، مرتکب خیانتی بزرگ در حق آنان شده اند و اگر هم اصلا از احتمال وقوع چنین حمله ای اطلاع نداشتند، مرتکب خیانتی بزرگ تر شده اند زیرا این ضعف آنان است.
گفتنی است، انتقادات شدید اللحن رییس «جنبش اسلامی اصلاح» علیه مقامات آل سعود بخاطر حمله خمپاره ای دو روز پیش أنصار الله به مناطق و شهرهای جنوبی عربستان سعودی بوده است.
«سعد الفقیه» ادامه داد: حمله به جنوب عربستان با استفاده از موشک های دوربرد نبوده بلکه با خمپاره بوده و این به معنی آن است که آنها (نیروهای أنصار الله) در منطقه ای بسیار نزدیک حضور داشته و مستقر شده اند و این موضوع بسیار حساس است. پس چرا برای مردم به دروغ از پیروزی در جنگ سخن می گوییم؟









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن