تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802967490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوران بخش فيلم جشنواره «ژيار» معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۴۲ق.ظ)
داوران بخش فيلم جشنواره «ژيار» معرفي شدند موج - خسرو سينايي، پريوش نظريه و تورج اصلاني فيلم‌هاي بخش مسابقه نهمين جشنواره فرهنگ بومي ژيار را داوري خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ۵۸ فيلم کوتاه راه‌يافته به بخش مسابقه نهمين جشنواره فرهنگ بومي ژيار توسط خسرو سينايي، پريوش نظريه و تورج اصلاني داوري خواهند شد.
برگزيدگان بخش مسابقه فيلم جشنواره ژيار درمجموع ۱۴ تنديس و دو لوح تقدير به همراه ۱۲۷ ميليون ريال جايزه نقدي دريافت خواهند کرد.
نهمين جشنواره فرهنگ بومي ژيار با همکاري انجمن سينماي جوانان استان کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و شهرداري شهر بانه، ۱۹ الي ۲۱ ارديبهشت‌ماه در شهر بانه برگزار خواهد شد.
- خسرو سينايي؛
زاده ۹ دي ۱۳۱۹ در ساري، کارگردان و فيلم‌نامه‌نويس، آثار او معمولا بر پايه مستندهاي اجتماعي استوار هستند، سينايي در سال ۱۳۸۷ موفق به دريافت نشان ويژه کشور لهستان از سوي رئيس‌جمهور اين کشور شد، او اين نشان را به خاطر ساخت فيلم مستند مرثيه گمشده که روايتگر مهاجرت هزاران لهستاني به ايران در سال‌هاي ۱۳۴۱و ۱۳۴۲ است، دريافت کرد.
خسرو سينايي فارغ‌التحصيل کارگرداني و فيلم‌نامه‌نويسي از آکادمي هنرهاي نمايشي و رشته تئوري موسيقي از کنسرواتوار وين است، سينايي از سال ۱۳۴۶ در وزارت فرهنگ و هنر و از سال ۱۳۵۲ در تلويزيون شروع به کار کرد. او فعاليت سينمايي خود را در سال ۱۳۵۸ با کارگرداني فيلم «زنده باد» آغاز کرد.
سينايي افزون بر نويسندگي و کارگرداني، ساخت موسيقي و تدوين برخي از آثارش را نيز بر عهده داشته است، وي در سال ۱۳۸۴ فيلم کوتاه «فرش، اسب، ترکمن» از مجموعه فرش ايراني را کارگرداني کرد.
- پريوش نظريه؛
پريوش نظريه زاده بهمن‌ماه ۱۳۴۸ در شهر نفت‌خيز گچساران، بازيگر و داراي ليسانس تئاتر از دانشگاه هنر است.
پريوش نظريه در سال ۱۳۶۹ وارد عرصه حرفه‌اي و جدي سينما شد، اما؛ نگاه سخت‌گير او به مقوله هنر و سينما باعث شد براي بازي در فيلم بعدي‌اش پنج سال صبر کند، وي در سال ۱۳۷۴ با فيلم پدر ساخته مجيد مجيدي به‌عنوان يک چهره شاخص در بازيگري سينما خوش درخشيد، ازجمله ويژگي‌هاي او به‌عنوان يک هنرمند زن، دغدغه‌اش در عرصه فيلم‌سازي ست که در حوزه سينماي مستند در کنار بازيگري ادامه يافته است، وي همچنان در زمينه عکاسي هنري به‌طور جدي فعاليت مي‌کند.
ساخت ويدئو آرت نگاه، مستند نزديک‌تر از نفس، مستند سوتماگ، مستند هورامان، فيلم داستاني من و عروسکم، مستند کولي‌ها و فعاليت در عرصه تئاتر به‌عنوان کارگرداني تئاتر عروسکي ميوه ممنوع، بازي و طراحي صحنه نمايش عروسکي آرامش در پارک (کار گروهي زير نظر مرضيه برومند) و بازي در تئاتر کولي از ديگر فعاليت‌هاي وي است.
- تورج اصلاني؛
متولد دي‌ماه ۱۳۵۲ شهرستان سنقر (روستاي گردکانه بالا) استان کرمانشاه. فارغ‌التحصيل گرافيک و کارگرداني سينما از دانشگاه سوره تهران.
شروع فعاليت عکاسي از ۱۰ سالگي در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان سنقر.
شروع فيلم‌برداري از ۱۴ سالگي با دوربين ۸ ميلي‌متري و آغاز فعاليت فيلم‌سازي از سال ۱۳۶۹ در انجمن سينماي جوانان کرمانشاه. ساخت بيش از ۱۰ فيلم کوتاه - انيميشن - مستند و داستاني در انجمن سينماي جوانان کرمانشاه و انجمن سينماي جوانان ايران در قطع ۸ ميلي‌متري و ۱۶ ميلي‌متري و ويدئو. آغاز فعاليت حرفه‌اي در سينما به‌عنوان جوان‌ترين مدير فيلم‌برداري سينماي ايران در سال ۱۳۷۹ با فيلم سينمايي خواب سفيد به کارگرداني حميد جبلي و تهيه‌کنندگي مجيد مدرسي، مدير فيلم‌برداري بيش از ۳۵ فيلم بلند سينمايي از محصولات سينماي ايران و کردستان عراق و ترکيه.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن