تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مواد مخدر از جنگ تحميلي هم ويران کننده تر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: مواد مخدر از جنگ تحميلي هم ويران کننده تر است موج - کرمانشاه - استاندار کرمانشاه گفت: موضوع مواد مخدر از جنگ تحميلي و حتي از بحث تحريم ها هم ويران کننده تر است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: موضوع مواد مخدر از جنگ تحميلي و حتي از بحث تحريم ها هم ويران کننده تر است زيرا فردي که معتاد مي شود در حقيقت جامعه را نابود مي سازد.
وي با تاکيد بر مبارزه قاطعانه تر با مواد مخدر و اعتياد اظهار داشت: همه دستگاه ها موظف هستند که در راستاي مبارزه جدي با مواد مخدر و اعتياد نهايت اهتمام و تلاش خود را بکار گيرند.
استاندار کرمانشاه سالم سازي چهره شهر کرمانشاه را از وجود معتادين در برخي مناطق امري ضروري برشمرد و گفت: بايد با دسترسي به برنامه هاي راهبردي و با بهره گيري از همکاري و ظرفيت هاي بسيج نسبت به ناامن نمودن چهرة بعضي از مناطق شهر کرمانشاه براي قاچاقچيان اقدامات گسترده اي صورت گيرد زيرا اين افراد تنها به فکر منافع نامشروع خود با هدف از بين بردن جوانان هستند.
رضايي با بيان اينکه مردم براي همکاري در برخورد جدي با توزيع کنندگان مواد مخدر مشارکت خواهند داشت، گفت: بايد با اجتماعي کردن موضوع برخورد با مواد مخدر همه قشرهاي مردم؛ به ويژه اساتيد دانشگاه، فرهنگيان و پزشکان را درگير اين موضوع نماييم؛ زيرا موضوع مواد مخدر از جنگ تحميلي و حتي از بحث تحريم ها هم ويران کننده تر است.
وي همچنين ظرفيت سازي و ايجاد مراکز نگهداري معتادين را از وظايف دستگاه هاي ذيربط برشمرد و افزود: بايد در زمينه ظرفيت سازي جديد براي نگهداري معتادين يک نهضت و کار اساسي صورت گيرد.
رضايي در ادامه با اشاره به شعار امسال تصريح کرد: در زمينه تحقق شعار امسال مي توانيم مردم را در زمينه همکاري مبارزه جدي با مواد مخدر بسيج نمائيم و اين موضوع بايد در استان عملي شود و زمينه کار با جديت بيشتر وجود دارد.
وي در پايان تاکيد کرد: امسال بايد يک تحول و تحرک بسيار گسترده اي در زمينه برخورد با مواد مخدر صورت گيرد و همه دستگاه ها در اين راستا وظيفه مهمي را برعهده دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن