تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان خريد اينترنتي کتاب‌هاي «نيستان» همزمان با نمايشگاه کتاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۳۷ق.ظ)
امکان خريد اينترنتي کتاب‌هاي «نيستان» همزمان با نمايشگاه کتاب موج - همزمان با نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، انتشارات کتاب نيستان، از نسخه جديد اپليکيشن خود رونمايي کرد و امکان استفاده از آن براي مخاطبان فراهم شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، انتشارات کتاب نيستان، از نسخه جديد اپليکيشن خود رونمايي کرد و امکان استفاده از آن براي مخاطبان فراهم شده است.
در اين اپليکيشن که براي سيستم‌هاي ios و android طراحي شده، امکان خريد اينترنتي در فضاي اپليکيشن علاوه بر دسترسي به معرفي کامل آثار، مهياست.
کتاب نيستان با بيش از ۴۰۰ عنوان کتاب در نمايشکاه بين المللي کتاب تهران شرکت خواهد کرد و بيش از ۴۰ عنوان کتاب چاپ اول در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
عناويني مانند پنجشنبه فيروزه‌اي اثر سارا عرفاني، عالي جناب شهردار اثر ابراهيم حسن بيگي، برپا اثر مريم راهي، تصرف اثر تورج زاهدي، الهه اثر سيروس همتي، الکي خوش اثر امير لشکري، حقيقت دارد تو را در خواب بوسيده‌ام اثر ميلاد اکبر‌نژاد، گاهي اوقات براي زنده ماندن بايد مرد اثر نصرالله قادري، من اسير زنده‌ام اثر عبدالحي شماسي، مفتون و فيروزه اثر سعيد تشکري، هر زندگي يه قصه است اثر قاسمعلي فراست، بحران عروسکي اثر مهدي نورمحمدزاده، اين داستان واقعيت دارد اثر جفري آرچر و ترجمه علي فاميان، يک سرباز ساده ملکه اثر برگزيدگان جايزه ا. هنري ۲۰۰۹ با ترحمه شيما الهي و جلد‌هاي ۱۶ تا ۲۰ شرح نهج البلاغه ابن ابي الحديد معتزلي با ترجمه دکتر غلامرضا لايقي برخي عناوين چاپ اول‌هاي نيستان در نمايشگاه کتاب ۹۴ خواهد بود.
همچنين نيستان با تجديد چاپ بيش از ۱۰۰ عنوان کتاب، ليست پرفروش‌هاي خود را تکميل کرد.
کتاب‌هايي از سيد مهدي شجاعي مانند کشتي پهلو گرفته با ۴۴ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش از۰۰۰ ،۶۰۰نسخه، پدر عشق و پسر با ۳۷ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش از ۲۹۵،۰۰۰نسخه، آفتاب در حجاب با ۲۶ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش از ۱۶۰،۰۰۰نسخه، از ديار حبيب با ۱۶ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش از ۰۰۰ ،۹۵نسخه، طوفان ديگري در راه است با ۱۰ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش از ۴۰،۰۰۰ نسخه، سقاي آب و ادب با ۱۱ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش ۵۵، ۰۰۰ نسخه، کمي دير‌تر با ۸ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش ۴۰،۰۰۰نسخه، آسماني‌ترين مهرباني با ۸ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش ۴۵،۰۰۰ نسخه و آيين زندگي با ۱۱ نوبت چاپ و تيراژ مجموع بيش ۰۰۰، ۵۴۰، ۱نسخه برخي از تجديد چاپي‌هاي نيستان خواهند بود.
گفتني است که تيراژ آثار سيد مهدي شجاعي فقط در حوزه ادبيات بزرگسال که شامل حدود ۵۵ عنوان از رمان، داستان کوتاه، نمايشنامه، فيلمنامه، مقالات ادبي و ترجمه ادعيه و متون ديني است، تاکنون بالغ بر۰۰۰، ۴،۶۳۰نسخه شده است.
کتاب نيستان، در شبستان، راهرو ۱۴، غرفه ۲۱ ميزبان مخاطبان خود خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن