تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798517688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز دستگاه های حفاری خشکی به 30 کاروان پزشکی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تجهیز دستگاه های حفاری خشکی به 30 کاروان پزشکی جدید
رییس خدمات پزشکی ملی حفاری هر گونه هزینه در بخش سلامت جسم و جان کارکنان را سرمایه گذاری دانست و از تجهیز دستگاههای حفاری به کاروان های پزشکی خبر داد.
غلامحسین ابوالفتحی با اشاره به حضور بیش از 90 پزشک بر روی دستگاههای حفاری خشکی و دریایی گفت: در راستای صیانت از نیروی انسانی و حفظ آرامش روانی کارکنان اقماری در مناطق عملیاتی و رسیدگی فوری به مصدومان در حوادث ، پزشک، پزشکیار و امکانات اورژانسی مورد نیاز بر روی کلیه دستگاههای حفاری مستقر شده است. وی افزود: هم اکنون تیم های پزشکی شرکت در دو شیفت کاری اقماری و با در اختیار داشتن 144 دستگاه آمبولانس مجهز در دستگاههای حفاری ، اماکن و کارگاههای پشتیبانی آماده سرویس دهی در تمامی ساعات شبانه روز به بخش های مختلف شرکت می باشند. ابوالفتحی به وظایف پزشکان بر روی دستگاههای حفاری اشاره کرد و گفت: پزشکان مستقر بر روی دستگاههای حفاری بصورت 24 ساعت آماده خدمات دهی به بیماران و التیام دردهای آنان می باشند و در کمترین زمان ممکن ، فرد بیمار یا مصدوم را مداوا و در صورت لازم به بیمارستان منتقل می نمایند. وی به خرید 30 کاروان پزشکی جدید و بازسازی 30 کاروان دیگر بر روی دستگاههای حفاری اشاره کرد و گفت:  ارتقاء امکانات آمبولانس های موجود مطابق با استانداردهای روز در دستور کار است . رئیس خدمات پزشکی شرکت ضمن تقدیر از خدمات شایسته و مخلصانه کادر پزشکی شرکت گفت: ایجاد انگیزه، افزایش سقف حقوق پرداختی متناسب با شغل، ایجاد امکانات رفاهی در دستور کار شرکت قرار دارد و مجوزهای لازم جهت اجرایی شدن از مدیریت ارشد شرکت اخذ گردیده است . وی در ادامه گفت: با توجه به توسعه ناوگان حفاری و در جهت ارائه خدمات به مناطق عملیاتی جدید پزشک های مورد نیاز جذب خواهد شد. ابوالفتحی تصریح کرد: تامین دارو و سایر ملزومات پزشکی و کیفیت اقلام مورد نیاز در اولویت برنامه های شرکت قرار دارد ، در گذشته دارو و ... از منابع برون سازمانی تامین می گردید ولی هم اکنون طبق قرارداد منعقده با بیمارستان نفت اهواز این فرآیند از طریق آن مرکز انجام می شود. وی افزود: با برنامه ریزی اصولی صورت گرفته توسط کمیته پزشکی نیازهای دارویی مناطق عملیاتی بررسی و داروهای غیر ضروری از روی دستگاهها جمع آوری شد که این کار تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های این بخش داشت. رئیس خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران بیان کرد: هم اکنون شرایط مطلوبی از نظر پزشکی در تمامی دستگاههای حفاری حاکم است و کارکنان با توجه به شرایط حساس و سنگین کار حفاری، بدور از استرس های شغلی و در آرامش روانی به فعالیت می پردازند. ابوالفتحی بیشترین مشکلات کارکنان اقماری در مناطق عملیاتی را کار در شرایط سخت محیطی ، آلودگی های صوتی ، مواجه با سیالات شیمیایی و قابل اشتعال ، رطوبت شدید در مناطق جنوبی بویژه دریایی و ... برشمرد.




تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن