تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802759002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان دومین جشنواره ملی عکس و فیلم جلوه‌های آب


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پایان دومین جشنواره ملی عکس و فیلم جلوه‌های آب
مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس و فیلم جلوه‌های آب با حضور معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور در سالن کوثر اصفهان برگزار شد و برترین های این دوره معرفی شدند.
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور در این مراسم طی سخنان مبسوطی مسئله آب را از جمله مسائل بحران زایی برشمرد که کشور ما به عنوان یک سرزمین خشک و کم آب با آن مواجه است.
حمید رضا تشیعی افزود: افزایش تقاضای آب به دلیل تبدیل جمعیت روستانشین به شهر نشین از جمله مشکلاتی که همچنان در حال طی کردن سیر صعودی است و تنها راهکار مقابله با آن مدیریت مصرف و تقاضای آب است.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت کشور ما در طی ۴۰ سال گذشته به میزان دو برابر افزایش یافته اما میزان مصرف آب بسیار بیشتر از حد معقول و انتظار افزایش یافته که این خود هشداری است که ما مسئولین و مردم را متوجه خود می‌سازد.
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور همچنین اظهار داشت تهیه آب سالم و قابل استفاده هزینه‌های بسیار زیادی را به دولت تحمیل می‌کند و در این میان آموزش اصول صحیح استفاده از آب از طریق ابزار فرهنگ و هنر می‌تواند کمک شایانی به صرفه جویی در اندوخته آب کشور بنماید.
وی تاکید کرد: دو ابزار فرهنگ و هنر بیشترین میزان تاثیرگذاری را بر نگرش و نگاه مردم به مسائل مختلف دارند و بسیر مثمر ثمر است اگر در راستای اصلاح الگوی مصرف آب از این دو نیز استفاده شود. در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در این روزگار سخت که آسمان خسیس تر شده، خشکسالی بیداد می کند و "آب، از نفس افتاده است " گرد هم آمده ایم تادست به دعا برداریم و از وجود لایزالش عاجزانه استدعا کنیم که باران رحمتش را بیش از گذشته بر سر مردم این دیار ببارد، همچنین از مردم شریف میهن مان بخواهیم که با رعایت الگوی مصرف ، از این گوهر زندگی بخش برای استفاده فرزندان مان حفاظت و صیانت کنند .
هاشم امینی ادامه داد: جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب که نخستین دوره آن در سال ۱۳۹۰با هدف استفاده از ابزار هنر برای ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حساس نمودن افکار عمومی نسبت به مسأله حفاظت از منابع آبی و اصلاح الگوی مصرف برگزار شد، به ایستگاه دوم رسید و در این مسیر حمایت همه جانبه هنرمندان،امید بخش دست اندرکاران برگزاری جشنواره بود.
وی خاطرنشان کرد: حاصل این تلاش ارسال نزدیک به ۲۰۰۰ قطعه عکس و ۲۴۸ عنوان فیلم (شامل۱۱۵ فیلم داستانی،۱۰۸ فیلم مستند و ۲۵ فیلم پویانمایی) از ۵۸۱ هنرمند به دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب بود؛ آثاری که هریک صدها پند و اندرز در دل خود دارد و همین امر، کار را برای انتخاب آثار برتر دشوار می ساخت.
دبیر دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب افزود: به هر حال با تلاش اعضای محترم هیئت های انتخاب، ۱۲۴ قطعه عکس، ۲۲ فیلم داستانی،۳۳ فیلم مستند و ۱۷ فیلم پویا نمایی به بخش نهایی راه یافت که در روزهای هشتم، نهم و دهم اردیبهشت ماه در سه گالری و دو سالن نمایش در معرض دید علاقه مندان و قضاوت داوران محترم در هر چهار بخش قرار گرفت. جایزه ويژه زنده یاد استاد زاون قوكاسيان
جوایز دومین دوره جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب در بخش جایزه ويژه زنده یاد استاد زاون قوكاسيان در مراسم اختتامیه این جشنواره اهدا شد.
هیئت محترم داوران در بخش جایزه ویژه هنرمند فقید استاد " زاون قوکاسیان " دو برگزیده اعلام کرد:
جایزه ویژه شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد به آقای" محمد علي هاشم زهي" از استان تهران برای فيلم " آک آپ آس "
لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد به آقای محمد سعيد محصصي از اصفهان برای فيلم " زنده رود يك روز به خصوص"
برگزیدگان بخش پویانمایی
هیئت داوران دومین جشنواره ملی عکس و فیلم جلوه‌های آب، جایزه بهترين فيلمنامه شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدیدر بخش پویانمایی را به " فرزانه محمودی " از استان گیلان برای فیلم " آیینه " اهدا نمودند.
همچنین جایزه بهترين كارگرداني شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۴۰ میلیون ریال به " محمد شجره طوبي " از استان اصفهان برای فیلم "زنده بود " اهدا شد.
برگزیدگان بخش فیلم داستانی
همچنین هیئت داوران دومین جشنواره ملی عکس و فیلم جلوه‌های آب، جایزه بهترين تصوير برداري شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی، را به " ياشار دادبخش " از استان آذربایجان شرقی برای تصویربرداری فیلم داستانی " اينام " اهدا نمودند.
جایزه بهترين فيلمنامه شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء نیز به " محمد برادران " از استان خراسان رضوی برای فیلم داستانی "تشنه " اهدا شد.
" عليرضا سلمان پور" از استان آذربایجان شرقی نیز جایزه بهترين كارگردانی شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی را برای فیلم داستانی " كوزمك " دریافت نمود.
جايزه ويژه هيت داوران در این بخش نیز که شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدیبود به " فرشاد خوشبخت " از استان اصفهان برای فیلم داستانی "حباب آبي" اهدا شد.
اما در بخش فیلم داستانی دو فیلم مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفت که بر این اساس لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال جایزه نقدی به " ميلاد سهايي" از استان اصفهان برای فیلم داستانی " دو بطري آب " و لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال به " مهدي حيدري" از استان آذربایجان غربی برای فیلم " شپه " اهدا شد.
اسامی برگذیدگان در بخش عکس
اسامی برگزیدگان بخش عکس به شرح زیر اعلام شد:
بخش تک عکس
در بخش صنعت و كشاورزي
رتبه اول: احمد معيني جم از استان تهران (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
قابل تقدير: احمد صالحي از استان اصفهان( لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
در بخش عكاسي خلاقانه
رتبه اول: سيد علي حسيني از استان خراسان رضوی (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
قابل تقدير: محمد رضا فتحي از استان زنجان ( لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
در بخش محيط زيست و طبیعت
رتبه اول: هادي كريمي از استان ایلام (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
قابل تقدير: رضا زنگنه از استان همدان ( لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
در بخش مستند اجتماعي
عرفان سامان فر از استان فارس (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
قابل تقدير : آقای اباصلت بيات از استان البرز (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
بخش مجموعه عکس
در بخش صنعت و كشاورزي
رتبه اول: منصوره ناقدي مهر از استان خراسان رضوی(لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
در بخش عكاسي خلاقانه
رتبه اول: كريم محمدي از استان اصفهان (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
در بخش محيط زيست و طبیعت
رتبه اول: صابر قاضي از استان آذربایجان شرقی (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
در بخش مستند اجتماعي
رتبه اول: زينت السادات شاهزيدي از استان اصفهان(لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی)
همراهی نوای سینا سرلک با نوازندگی تار کیوان ساکت
همراهی نوای سینا سرلک خواننده شناخته شده موسیقی سنتی ایران و با نوازندگی تار کیوان ساکت از برترین تار نوازان کشورمان حال و هوای خاصی به مراسم اختتامیه داد.
در این اجرا کیوان ساکت با همراهی گروه نوازندگان و خوانندگی سینا سرلک، خواننده ارکستر سمفونیک ایران به اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی ایرانی پرداختند و مخاطبان را برای دقایقیبا همدستی تار، نی، تنبک، دف، کمانچه و پیانو به شور آوردند. همچنین در بخش انتهایی مراسم، گروه شش نفره نوازندگی نی و دف به سرپرستی افشارپور به مدت ۱۶ دقیقه در سه بخش به اجرای برنامه پرداختند.
تجلیل از دو شخصیت برجسته هنری و فرهنگی
اما در بخش دیگری از این مراسم، از دو شخصیت برجسته هنری و فرهنگی به پاس سالها حضور در عرصه بازیگری تجلیل شد.
از داریوش اسدزاده که از ابتدای برگزاری جشنواره در کنار عوامل برگزاری آن حضور داشت، به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه بازیگری تلویزیون و سینما تقدیر شد.
همچنین هوشنگ حریرچیان دیگر بازیگر پیشکسوتی بود که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن