تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت خط آهن اصفهان- شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۹ق.ظ)
آخرين وضعيت خط آهن اصفهان- شيراز موج - مديرکل ناحيه يک راه آهن شرکت ساخت وتوسعه زيربناهاي حمل ونقل كشور با تأکيد بر اينکه زيرسازي مسير ريلي اصفهان - شيراز به پايان رسيده است، گفت: پيگيري بخشي از امور روسازي و تکميل چند ايستگاه‌ همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، درباره آخرين وضعيت راه‌آهن اصفهان - شيراز تأکيد کرد: کار زيرسازي راه‌آهن اصفهان-شيراز که مدت زيادي است به پايان رسيده، اما، اين خط آهن فعال٬ فقط اعتباري براي تکميل عمليات‌هاي حاشيه‌اي نياز دارد.
مديرکل ناحيه يک راه آهن شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل ونقل كشور ادامه داد: در اين خط ريلي کار تکميل چند ايستگاه نيمه تمام مانده که بايد تمام شود که به طور معمول اين امور در فازهاي بعدي تکميل خط آهن اجرايي مي‌شود.
وي با بيان اينکه خط آهن اصفهان - شيراز مانند ساير پروژه‌هاي ديگر ابتدا راه‌اندازي شده است و سپس کارهاي تکميلي آن در حال انجام است، افزود: در حال حاضر امور اجرايي اين پروژه زير نظر شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل ونقل كشور قرار دارد و تکميلش نيازمند اعتبارات بيشتري است.
خطيبي با يادآوري اينکه خط آهن اصفهان- شيراز هم وضعيتي مشابه راه آهن کرمان- زاهدان دارد، اظهار کرد: کار زيرسازي اين پروژه به طور کامل به پايان رسيده است و فقط برخي امور روسازي و تکميلي ديگر باقي است که دستگاه‌هاي ديگر با همکاري شرکت ساخت در حال پيگيري آن هستند.
وي درباره زمان بهره‌برداري کامل اين پروژه و تحويل آن به شرکت راه آهن جمهوري اسلامي ايران گفت: زمان بهره‌برداري کامل اين پروژه بستگي به تزريق اعتبارات و زمان تخصيص آن دارد، چنان که اگر اين اعتبارات تا امروز به موقع تزريق مي‌شد، راه آهن اصفهان-شيراز به طور کامل به بهره‌برداري مي‌رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن