تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798072603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش 84.5 ميليون دلاري «انتقام‌جويان: عصر اول‌تران»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸ق.ظ)
در اولين روز اکران؛ فروش 84.5 ميليون دلاري «انتقام‌جويان: عصر اول‌تران» موج- دومين فيلم مجموعه سينمايي «عصر اولتران» توليد شرکت‌هاي ديزني و مارول مجموع فروش جهاني خود را به 424.4 ميليون دلار رسانده است.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم ابرقهرماني «انتقام‌جويان: عصر اول‌تران» (Avengers: Age of Ultron)، جمعه در نخستين روز اکران در آمريکاي شمالي 84.5 ميليون دلار به دست آورد و دومين فروش برتر روز افتتاحيه يک فيلم در آمريکاي شمالي را به نام خود ثبت کرد.
فروش روز اول «عصر اول‌تران» کمي کمتر از «هري پاتر و يادگاران مرگ: قسمت 2 توليد شرکت برادران وارنر بود که ژوئيه 2011 در اولين روز 91 ميليون دلار فروخت.
اين فروش همچنين 4.5 درصد بيشتر از فروش روز اول «انتقام‌جويان» در سال 2012 است. آن فيلم سه سال پيش در اولين روز نمايش 80.8 ميليون دلار به دست آورد و در نهايت در اولين آخر هفته اکران به فروش 207.4 ميليون دلاري دست پيدا کرد که يک رکورد است.
انتظار مي‌رود «عصر اول‌تران» تا پايان امروز يکشنبه يعني در سه روز اول اکران، بين 200 تا 210 ميليون دلار در آمريکاي شمالي بفروشد. اگر اين فيلم نتواند رکورد اولين «انتقام‌جويان» را بشکند، قطعا فروش افتتاحيه 174.1 ميليون دلاري «آيرون من 3» در مه 2013 را پشت سر مي‌گذارد که فعلا رکورد دومين افتتاحيه برتر تاريخ آمريکاي شمالي را در اختيار دارد.
«عصر اول‌تران» که از 22 آوريل (2 ارديبهشت) در بازار بين‌المللي اکران شده، مجموع فروش خود را در اين سطح به 340 ميليون دلار رسانده است. اين فيلم تنها روز جمعه در بازار خارج از آمريکاي شمالي 53 ميليون دلار فروخت، به اين ترتيب مجموع فروش جهاني «عصر اول‌تران» در 10 روز اول اکران 424.6 به ميليون دلار رسيد، هزينه توليد فيلم 250 ميليون دلار بوده است.
تا اين جا کره جنوبي با 43 ميليون دلار بيشترين سهم را در فروش بين‌المللي «عصر اول‌تران» داشته است و پس از آن بريتانيا با 39 ميليون دلار، روسيه با 23 ميليون دلار، فرانسه با 20 ميليون دلار، استراليا با 18 ميليون دلار، آلمان با 16 ميليون دلار و مکزيک با 14 ميليون دلار قرار دارند.
«انتقام‌جويان: عصر اول‌تران» را جاس ويدن کارگرداني کرده است، فيلم اول شامل رابرت داوني جونير (آيرون من)، کريس ايوانز (کاپيتان آمريکا)، کريس همسورث (تور)، مارک روفالو (هالک)، اسکارلت جوهانسن (بيوه سياه)، جرمي رنر (هاکاي)، ساموئل آل. جکسن (نيک فيوري) و کوبي اسمولدرز (مأمور ماريا هيل) در فيلم جديد نقش‌هاي خود را تکرار کرده‌اند و جيمز اسپيدر به نقش اول‌تران ضدقهرمان فيلم ظاهر شده است.
اين بار، توني استارک مي‌کوشد عامل محرک برنامه حفظ صلح باشد، اما؛ اوضاع خوب پيش نمي‌رود و تواناترين قهرمانان کره زمين شامل آيرون من، کاپيتان آمريکا، تور، هالک شکست‌ناپذير، بيوه سياه و هاکاي براي مقابله با اول‌تران اهريمني که قصد نابودي انسان‌ها را دارد، بار ديگر در کنار هم قرار مي‌گيرند.
نخستين فيلم «انتقام‌جويان» با 1.5 ميليارد دلار پس از «آواتار» و «تايتانيک» سومين فيلم پرفروش تاريخ است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن