تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798135559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد جنتی از جای خالی سینماگران قدیمی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد جنتی از جای خالی سینماگران قدیمی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره از جای خالی بعضی از سینماگران قدیمی و مهم داخلی انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۹۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ - 02 May 2015




وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره از جای خالی بعضی از سینماگران قدیمی و مهم داخلی انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فجر که نخستین سال جداسازی بخش ملی و بین‌المللی است با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رضا رضاداد دبیر جشنواره، و مهمان داخلی و خارجی عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد.

بنا بر این گزارش پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، پخش کلیپی از قطعات شرکت کننده در جشنواره، گروه موسیقی سنتی برای اجرای قطعه علی (ع) به صحنه آمد پس از اجرای گروه موسیقی حمیدرضا دشتی مجری برنامه پس از بیان مقدمه ای از علیرضا رضاداد دعوت به سخنرانی کرد.

رضاداد پس از خوش آمد گویی به حاضران مراسم بیان کرد: سالروز ولادت حضرت علی (ع) را تبریک می‌گویم یک نویسنده مشهور مسیحی در وصف حضرت علی (ع) گفته است برای درک فضایل آن حضرت لازم نیست مسلمان باشی کسی نیست که به سلامت و سعادت بشر بی اندیشد و از اندیشه های آن حضرت تأثیر نگرفته باشد.

وی افزود: پرونده اولین جشنواره مستقل بین‌المللی در سال 94 بسته شد خدا را شاکریم که توانستیم در این راه گام برداریم.

رضاداد تاکید کرد: شناخت آثار فیلم سازان خارجی یکی از دستاوردهای این جشنواره بود و نشان داد که نمایش 196 اثر داخلی و خارجی و شناخت آثار سینمای جهان می‌تواند منجر به یک جشنواره معتبر در سال‌های آینده باشد.

رضاداد با بیان این که پیوند بین فرهنگ‌ها و ملت‌ها هر روز وسیع‌تر می‌شود گفت: سینما می‌تواند این پیوند را محکم نگه دارد اگر چه تعدادی از فیلم‌ها به عنوان آثار منتخب از بین آن همه آثار خوب برگزیده خواهند شد اما فراموش نکنید که فستیوال فجر می‌تواند به طور مستقل خوب برگزار شود.

رضاداد با تشکر از مهمانان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت به سخنرانی کرد. جنتی پس از تبریک ولادت حضرت علی (ع) و خیر مقدم به سینماگران و مهمانان خارجی گفت: شما در کشوری مهمان هستید که مهد فرهنگ و هنر هزاران ساله است ما بر این باوریم که تعالی دانش و هنر جز با تعامل فکر و اندیشه ملت‌ها با همدیگر امکان پذیر نیست و سینمای ایران با اثر غیر قابل انکار خود به نزدیکی فرهنگ‌های دیگر کمک می‌کند.

وی افزود: ویژگی بارز سینمای ایران این است که از حقایق بشر و جهان یافته‌هایی را به صورت اثر ارائه می‌دهد و از همین رو توانسته است جایگاه جهانی داشته باشد و در سطح جهانی مخاطب پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که جشنواره فجر ایران در تلاش است از دریچه هنر هفتم به گرفتاری‌ها و مسائل بشر امروز بپردازد، گفت: در جهانی که علی رغم همه پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌ها مسئله تروریست مطرح است و سینمای ایران درد آشنا این موضوع است باید بگویم که جشنواره فجر را وسیله ای برای ایجاد ارتباط تنگاتنگ با جهان می‌دانم که با توجه به مسائلی مثل مسائل هسته ای به عنوان پدیده بپردازد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن