تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803650682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر؛ هنوز هم جای تو بین ما خالی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تبریک روز پدر از زبان پدران عرصه هنر؛
پدر؛ هنوز هم جای تو بین ما خالی است
میلاد حضرت علی (ع) بهانه ای شد تا با بازیگران به مناسبت این اتفاق مبارک گفتگویی را انجام دهیم تا ضمن تبریک روز پدر از خاطرات خود در دوران کودکی و یا فرزندان خود صحبت کنند.
به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ میلاد حضرت علی (ع) بهانه ای شد تا با بازیگران به مناسبت این اتفاق مبارک گفتگویی را انجام دهیم تا ضمن تبریک روز پدر از خاطرات خود در دوران کودکی و یا فرزندان خود صحبت کنند.


*حسین محجوب:هدیه باید مورد نیاز و ضروری باشد


"حسین محجوب" بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون  در خصوص اینکه شنیدن نام پدر چه چیزی را در ذهنش تداعی می‌کند، گفت: پدر یک نام دوگانه است. کسی که بالای سر زندگی است و کسی که یک زندگی را تأمین می‌‌کند. انتظارات ما نسبت به پدرانمان امروز کاملاً متفاوت است چون در گذشته فی امان الله بزرگ می شدیم.


وی درباره‌ی بارزترین ویژگی پدرش که در او هم هست، عنوان کرد: همیشه پدرم دوست داشتن خود را با عمل نشان می‌داد و این صفت مهمی است که من حداقل تا آن جایی که توانستم در خودم ایجاد کردم.


وی در ادامه گفت: اگر بخواهم به پدرم جمله‌ای هدیه کنم می‌‌گویم هنوز هم جای تو در بین ما خالی است.


"محجوب" در خصوص نقش‌های پدرانه‌ی خود در تلویزیون و سینما گفت: سینما و تلویزیون بخش کوچکی از زندگی واقعی ماست که می‌تواند نقش مؤثری در مخاطبان داشته باشد. سینما تا آنجا که توانسته ویژگی‌های پدر را به مخاطبان عرضه کرده است ولی قضاوت بر عهده‌ی مردم است.


وی در خصوص هدیه‌ی روز پدر گفت: مه هیچ گاه هدیه‌ی روز پدر برایم اهمیت نداشته است ولی هدیه باید چیزی باشد که مورد نیاز و ضروری است نباید به قیمت هدیه توجه کرد.



*بهزاد فراهانی: بوسه فرزندانم بهترین هدیه روز پدر است


"بهزاد فراهانی" بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت:‌ پدرم وقتی مرد، پاسبان‌ها همه قاضی بودند هر دختریا پسری وقتی پدرخود را از دست می‌دهد نیمی از توانش را از دست می‌دهد. پدر پشتوانه‌ی خانواده است.


وی درباره‌ی بارزترین ویژگی پدرش عنوان کرد: بارزترین ویژگی پدرم جان سپردن برای فرزندانش بود که سعی کردم با تمام وجود درخودم بوجود بیاورم.


فراهانی در ادامه درباره‌ی پدرش افزود: پدرم قد بلندی داشت و در تعزیه نقش حر بن ریاحی را بازی می‌کرد. وقتی بازی می‌کرد از حر چیزی کم نداشت.


وی درباره بهترین هدیه‌ی روز پدر بیان کرد: ما در روستا زندگی می‌کردیم و آن زمان به این گونه نبود که برای پدرمان روز پدر هدیه بخرین ولی خودم بهترین هدیه‌ای که دریافت می‌کنم بوسه‌ی فرزندانم است.




*امیرمحمد زند:پدر ستون خانواده است


"امیرمحمد زند" بازیگر سینما و تلویزیون  به مناسبت فرا رسیدن روز پدر گفت: من در 16 آبان 93 بعد از 47 روز در کما بودن پدرم، وی را از دست دادم و تنها می‌توانم بگویم که پدر ستون خانواده است.


وی افزود: پدر پشتوانه عظیم فرزندان به خصوص پسر به حساب می‌آید و بودن و حضورش برکتی وصف نشدنی است.


بازیگر سریال "فوق سری" اظهار داشت: من به عنوان انسانی که در 36 سالگی پدرش را ازدست داده می‌گویم که درهر سن و مقامی که هستید قدر پدران و مادرانتان را بدانید مبادا روزی برسد که حسرت بودنشان را بخورید.


وی ادام داد: آرزو می‌کنم سایه‌ی تمام پدر و مادرانی که در قید حیات هستند همیشه بالای سر فرزندانشان و روح پدر و مادر‌های فوت شده غرق در آرامش باشد.


زند در پایان خاطر نشان کرد: برای تمام مردم ایران درسال 94 آرزوی سلامتی و شادی دارم و روز پدر را به تمام پدران تبریک می‌گویم.



*ناصر قوام‌پور:پدر ایرانی اهل تعارف و مهمان‌نوازی است


"ناصر قوام‌پور" گوینده رادیو "فرهنگ" ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: این روز را به همه پدران سراسر دنیا که دوشادوش مادران زحمتکش، رفاه خانواده را فراهم می‌کنند، تبریک می‌گویم.


وی ادامه داد: تداوم این آئین در بین خانواده‌ها حتی با تقدیم شاخه گل به پدر کار خوبی است.


"قوام‌پور" در خصوص هدیه روز پدر، عنوان کرد: پارسال با اینکه تلفن همراه داشتم، همسر و فرزندانم برایم گوشی خریدند تا ازتکنولوژی روز دور نمانم!


وی مردم‌داری را از خصوصیات بارز پدرش عنوان  کرد و با بیان اینکه امیدوارم بخش کوچکی از خصلت‌های مرحوم پدرم در من هم وجود داشته باشد، ادامه داد: بعد از چند سال اقامت در کیش موقع بازگشت با استقبال پدرم مواجه شدم که همین به بهترین خاطره من تبدیل شد.


این گوینده رادیو در بیان تفاوت‌های پدر ایرانی و غیر ایرانی گفت: پدران ایرانی اهل تعارف و مهمان‌نوازی هستند ولی با توجه به فرهنگ هر کشور ممکن است نوع رفتار‌ها و آئین‌ها متفاوت باشد.


"قوام‌پور" خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنم همه قدر پدران خود را بدانند و به فکر آنها باشند زیرا با رفتن این شمع فروزان حسرتی باقی می‌ماند که خیلی تلخ است، امیدوارم این حسرت برای کسی رخ ندهد.







انتهای یپام/





اخبار مرتبط

پخش چند ويژه برنامه از راديو نمايش
جشن ميلاد حضرت علي (ع) در راديو سلامت
رئيس رسانه ملي: روزنامه جام جم مكمل صداوسيما است
با برنامه‌های آخر هفته شبکه چهار همراه باشید
سلحشور در انتظار تصویب سریال حضرت موسی (ع) است
«زیر سایه شما» با اجرای محمد سلوکی روی آنتن می‌رود




۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن