تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796888460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگری که سر صحنه واقعا مجروح شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازیگری که سر صحنه واقعا مجروح شد
در یکی از صحنه های انفجار در قهوه خانه، براثر انفجار چاشنی ها، من واقعا زخمی شدم
کد خبر: ۴۹۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ - 01 May 2015




امیرحمیدزاده - بازیگر نقش «امیر» در سریال «میکائیل» - درباره‌ی ایفای نقش در سریال سیروس مقدم گفت: کاراکتر امیر در این سریال یک شخصیت منفی و ضد قهرمان است که فرزند خوانده آقاخان است و از چهار سالگی تا 40 سالگی یعنی 36 سال نزد او بزرگ شده. امیر قصه شخصیت خاکستری ندارد که بین خوب و بد باشد بلکه یک کاراکتر کاملا منفی و خلافکار است.

به گزارش ایسنا، این بازیگر افزود: هر چند در دو قسمت قبل من کشته شدم اما تا پایان سریال به صورت فلاش‌بک و در خاطرات آقاخان و رشید دوباره حضور می‌یابم.

او با بیان اینکه بیش از سه ماه درگیر این پروژه بوده است، تصریح کرد: شکر خدا همه عوامل خیلی خوب بودند مخصوصا خانم غفوری، تهیه‌کننده کار که شرایط خیلی خوبی را هم برای من و هم برای سایر بازیگران فراهم کرد.

بازیگر سریال «تا ثریا» درباره اینکه چرا در سریال ها همیشه نقش منفی و خلافکار را بازی می کند؟ اظهار کرد: باید اذعان کنم که نقش منفی را راحت‌تر بازی می کنم تا سایر تیپ‌ها. در همین سریال به من پیشنهاد شد که نقش پلیس را بازی کنم ولی برای من ایفای نقش امیر جذاب‌تر و آسان‌تر بود. باید این را هم بگویم که بازی در نقش منفی از لحاظ رفتارها و دیالوگ‌ها سخت‌تر از سایر نقش‌هاست. خیلی از اوقات کارگردانان به من می گویند که تو به خاطر جثه و فیزیک صورتت در نقش منفی بهتر دیده می شوی و من هم از آنجایی که برایم بازی در این نقش راحت‌تر است پس نقش را می‌پذیرم. اما اینطور نیست که به فکر سایر ژانر ها و تیپ ها نباشم الان هم یک سریال به من پیشنهاد شده که اتفاقا کاملا طنز و کمدی است و نقشم کاملا متفاوت است و قرار است این سریال در ماه مبارک رمضان پخش شود.

امیر حمیدزاده که در کارنامه بازیگری اش فقط نام سیروس مقدم به عنوان کارگردان کار به چشم می خورد درباره علت بازی در سریال‌های این کارگردان هم گفت: من واقعا سیروس مقدم را دوست دارم و کار کردن با او بسیار راحت تر است، مهمتر از همه اینکه او مثل یک معلم با بازیگران رفتار می کند به طوری که قدم به قدم بازیگر کار را پیش می‌برد بدون اینکه بازیگر را خسته کند حتی زمانی که فیلمنامه را دورخوانی می کنیم آقای مقدم در کنار بازیگر می‌نشیند و درباره کاراکتر با او حرف می‌زند. در زمان فیلمبرداری هم اگر صحنه‌ای را تا 10 بار هم تکرار کند با آرامش خاطر و مثل یک معلم رفتار می کند و ناراحتی و عصبانیت در کار او نیست.

بازیگر سریال «چک برگشتی» درباره بهترین و تاثیرگذارترین سکانس سریال میکائیل گفت: بهترین سکانس من سکانس قهوه خانه و زمانی است که نیروهای پلیس به آنجا حمله می کنند و صحنه ای که «الماس» قاچاقچی مواد مخدر به من و رشید و آقاخان حمله می‌کند. در این سکانس سنگین، من چندین بار زمین خوردم حتی در یکی از صحنه های انفجار در قهوه خانه، براثر انفجار چاشنی ها، من واقعا زخمی شدم، این سکانس با این که عاقبت خوبی نداشت ولی برای من جذاب و به یاد ماندنی بود.

ایفاگر نقش امیر در سریال «میکائیل» اظهار کرد: من به جز یک صحنه که باید در دریا شیرجه می‌زدم در هیچ یک از صحنه های اکشن، بدل نداشتم و خودم بازی کردم در آن صحنه هم آقای مقدم اجازه نداد وگرنه قصد داشتم خودم در آب شیرجه بزنم.

بازیگر سریال «دیوار» درباره تکه کلام تکرار کن که بارها در سریال میکائیل از زبان آقا خان، امیر و رشید تکرار می شود اظهار کرد: کلام امیر در این سریال همیشه این بود که آقاخان یک پیرمرد پولدار محترم بازنشسته است، برای اینکه کسی به آقاخان شک نکند امیر خودش را سپر بلای او می‌کرد و "تکرار کن" ابداعی من بود و برای اولین بار من این کلمه را به کار بردم اما از بعد از این که من در درگیری با پلیس کشته می شوم، این جمله بارها از زبان رشید(کامران تفتی) شنیده می شود.

امیر حمیدزاده در پایان ابراز امیدواری کرد که سریال میکائیل مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

در کارنامه بازیگری امیر حمیدزاده سریال های تا ثریا، دیوار، چک برگشتی، مدینه و میکائیل مشاهده می شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن