تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798566120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور بحران در نمایشگاه کتاب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


نهم اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره)؛
مانور بحران در نمایشگاه کتاب تهران
این مانور جهت آمادگی نیروهای مستقر در نمایشگاه و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی نهم اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نخستین مانور ستاد بحران در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
  وی افزود: این مانور جهت آمادگی نیروهای مستقر در نمایشگاه و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی ساعت 10 روز چهارشنبه 9 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
  حسین‌پور با اشاره به حضور نیروهای ستاد بحران در این مانور گفت: نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس تهران، نیروی انتظامی، اداره برق، اداره گاز و هلال احمر در این مانور حضور خواهند داشت.
  یک نماینده مجلس تاکید کرد: تسهیلات نمایشگاه کتاب باید افزایش پیدا کند.
  دکتر شیخ موسی احمدی، نماینده دوره نهم مجلس شواری اسلامی گفت: یکی از دلایل استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تهران ارایه تسهیلاتی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم می‌هد بنابراین این تسهیلات باید افزایش یابد.
  شیخ موسی احمدی با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران یا هر نمایشگاه دیگر ویترینی است که می‌تواند آرمان‌های فکری جامعه را به مردم انتقال دهد و خوشحالیم که نمایشگاه کتاب تهران توانسته این رسالت فرهنگی را بهترین شکل ممکن انجام دهد و به همین دلیل است که هر ساله شاهد رشد آن هستیم.
  وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب تهران یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های کتاب در دنیا است و اگر به آن دقت کنید متوجه خواهید شد که بخش الکترونیک هم‌ پای بخش کتاب‌های چاپی پیش می‌رود و حتی در سال‌های گذشته شاهد استقبال مردم از کتاب‌های صوتی بوده‌ایم که این موضوع بیانگر بروز بودن این نمایشگاه است.
  به گزارش نسیم، نماینده دوره نهم مجلس شواری اسلامی در توضیح دلایل استقبال مردم از این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از دلایل استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تهران ارایه تسهیلاتی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم می‌دهد، بنابراین این تسهیلات باید افزایش یابد.
  وی ادامه داد: ما هرساله در منطقه خود با استقبال مردم روبه رو هستیم که از ما امکانات می‌خواهند تا در نمایشگاه حضور پیدا کنند و این اهمیت و جایگاه نمایشگاه کتاب تهران را نزد مردم نشان می‌دهد. خوشبختانه مجلس نگاه بسیار مثبتی به نمایشگاه کتاب تهران دارد و آماده ظرفیت‌سازی و گسترش نمایشگاه است.
  احمدی در پایان گفت: بدون شک نمایشگاه کتاب تهران نقاط ضعف و قوتی دارد و موفقیت زمانی حاصل می‌شود که ما نقاط ضعف را پوشش و نقاط قوت را تقویت کنیم. مسئولان باید دقت داشته باشند که یکی از مسئولیت‌های سنگین نمایشگاه کتاب تهران حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است و برای این منظور باید تلاش شود.
  بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.   115  



۱۰/۰۲/۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن