تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته تصویب پروژه های منطقه 22 تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کمیته تصویب پروژه های منطقه 22 تشکیل شد
شهردار منطقه 22 گفت: در راستای ابلاغ سیاستهای مدیریت هزینه در منطقه 22، کمیته ای برای تصویب پروژه های این منطقه در سال 94 تشکیل شد.
قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، در راستای ابلاغ سیاستهای مدیریت هزینه در منطقه اظهار كرد : این اقدام از سوی مدیریت ارشد شهرداری تهران در سال 94 و موارد مطرح شده در جلسه هماهنگی ابتدای سال 94 با حضور مدیران واحد های تابعه همچنین به منظور انطباق حداکثری عملکرد با برنامه های مطلوب و نیاز واقعی منطقه  صورت گرفت.


 وی در ادامه افزود : در این جلسه مقرر شد تمامی پروژه های مدنظر واحد های اجرایی و معاونتها با تهیه مستندات لازم و تدارک الزامات کار، موارد پیشنهادی را به این کمیته ارائه دهند.


وي گفت: در صورتي كه طرحها و پروژه ها، با توجه به محدودیت منابع در راستای نیازهای واقعی منطقه و برنامه های ابلاغی تشخیص داده شود، اجرایی خواهند شد.
 
گفتنی است این کمیته با ریاست شهردار منطقه و با حضور قائم مقام شهردار، مشاور عالی، معاون مالی و اقتصاد شهری، رییس اداره املاک همچنین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری به عنوان دبیر کمیته تصویب پروژه ها با اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام و اعمال دقت نظر بهتر در شروع پروژه های تازه افتتاح شده با هدف مدیریت بیشتر بر پروژهای عمرانی تشکیل شده است و تمامی طرح ها و پروژه های منطقه قبل از اجرا باید در این کمیته طرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

اجرای طرح توسعه فضای سبز باغ صخره‌ای در غرب تهران




۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن