تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار کشته‌های نپال از 5000 تن گذشت/سه روز عزای عمومی در نپال


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آمار کشته‌های نپال از 5000 تن گذشت/سه روز عزای عمومی در نپال
نپال برای قربانیان زلزله اخیر که در آن بیش از 5000 نفر جان خود را از دست داده‌اند سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.
روز نو : نپال برای قربانیان زلزله اخیر که در آن بیش از 5000 نفر جان خود را از دست داده‌اند سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.


به گزارش روز نو، «سوشیل کویرالا» نخست وزیر نپال می‌گوید که دولت هرچه در توان دارد برای مقابله با این بحران انجام می‌دهد اما ابعاد فاجعه در حدی است که رسیدگی به آن خارج از توان دولت است.


امدادگران هنوز برای کمک‌رسانی به نواحی دورافتاده‌ی هیمالیا در تلاش هستند. بارندگی شدید، وضعیت صدها هزار نفر را که در هوای آزاد چادر زده‌اند بدتر کرده است. سازمان ملل متحد تخمین می‌زند که هشت میلیون نفر در 39 ناحیه در اثر این زلزله 7.8 ریشتری خسارت و آسیب دیده‌اند و بیش از 10 هزار نفر هم مجروح شده‌اند. 18 کوهنورد نیز در میان کشته‌ها هستند که در ایستگاه اول اورست طعمه بهمن شدند.


نخست وزیر نپال ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در کشور گفت که فقدان تجهیزات و خدمه ماهر بدان معنی است که به درخواست‌ها برای نجات که از هر گوشه بلند می‌شوند نمی‌توان پاسخ داد.




به گزارش بی‌بی‌سی، همچنین پس‌لرزه‌ها و رانش زمین در نواحی دورافتاده کوهستانی در اطراف کانون زمین لرزه باعث اختلال در تلاش‌های امداد و نجات شده است.




«سیتا گورونگ» از ساکنان روستای «لاپو» گفت: زمین دایما می‌لرزد. هر بار احساس می‌کنیم که می‌خواهد ما را ببلعد و خواهیم مرد. می‌خواهیم از اینجا برویم.




تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن