تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب دیدگاههای رهبر انقلاب در آمریکا +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در پی استقبال از یک مقاله رهبری در آمریکا؛
کتاب دیدگاههای رهبر انقلاب در آمریکا +عکس
این کتاب نخستین اثر انگلیسی معرفی دیدگاههای مقام معظم رهبری در آمریکاست و با ویراستاری دکتر پرویز مروج، استاد تمام دانشگاه اولد وست بری نیویورک منتشر شده است.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، انتشار کتاب معرفی دیدگاههای مقام معظم رهبری به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، توسط ناشر آمریکایی GLOBAL SCHOLARLY PUBLICATION GSP به زبان انگلیسی و یک مجلد ۲۰۴ صفحه ای در ژانویه ۲۰۱۵ در نیویورک منتشر شد.   انتشار کتاب در نوع خود اثری جامع در راستای معرفی و تببین اندیشه و تفکر حضرت آیت الله خامنه ای از لابلای نوشته ها، مقالات و سخنرانی های ایشان در طول سال های متعدد است.
  این کتاب دارای دو بخش است که در بخش اول دیدگاه های مقام معظم رهبری پیرامون مطالبی همچون توحید، اخلاق و انسان، ماهیت هنر، زنان، اقبال لاهوری، عدالت و حقوق بشر مطرح شده است.
به گزارش لرن لاین، بخش دوم کتاب نیز بیشتر معطوف به دیدگاه های جهانی مقام معظم رهبری است و به دغدغه ها و مسائل مرتبط با امور بین الملل همچون توحید و نگاه جهانی به آن، تمدن اسلامی، دموکراسی و دین، اسلام و مسیحیت، مالکیت خصوصی در اسلام، سخنرانی در جمع دانشگاهیان و جوانان می پردازد.
     

    این کتاب نخستین اثر انگلیسی معرفی دیدگاه های مقام معظم رهبری در آمریکاست و با ویراستاری دکتر پرویز مروج، استاد تمام دانشگاه اولد وست بری نیویورک و دارای تالیفات متعدد پیرامون فلسفه اسلام و غرب منتشر شده است.    

    این اثر با هدف معرفی و تبیین نظام فکری و نوع بینش و تفکر رهبر جمهوری اسلامی ایران برای مخاطبان و اصحاب علم و فرهنگ آمریکا طراحی و تدوین شده است.
  شایان ذکر است رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۳ اقدام به انتشار مقاله ای پیرامون فتوای مقام معظم رهبری در باب حرمت سلاح های کشتار جمعی در بازار نشر آمریکا کرد که با استقبال گسترده اصحاب علم و فرهنگ و روزنامه نگاران آمریکا مواجه شد.
  انتشار کتاب از فوریه سال ۲۰۱۵ (نیمه بهمن) در بازار نشر آمریکا در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است رونمایی از کتاب در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۵ با حضور رایزن فرهنگی، ویراستار مجموعه و جمعی از اصحاب علم و فرهنگ در نیویورک برگزار شد.
  اسم انتشار کتاب “The Ayatollah Ali Khamenei’s Vision of Islamic Philosophical Theology and Praxis of Global Peace” می باشد.   115  



۰۸/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن