تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار شعرهای تازه احمدرضا احمدی و سه کتاب دیگر


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵




1430035255771_5.jpg

چند مجموعه شعر تازه از جمله مجموعه شعر جدیدی از احمدرضا احمدی منتشر شد. به گزارش خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا، مجموعه شعر تازه احمدرضا احمدی با نام «خواب و خواب و خواب خوابی نیست» منتشر شده است. طرح جلد این کتاب با نقاشی آیدین آغداشلو همراه است و احمدی در ابتدای آن نوشته است: این کتاب هدیه به: آیدین آغداشلو، برای پنجاه و پنج سال دوستی و همدلی و قهر و آشتی. بخشی از شعر «اتاق سرد» که در پشت جلد کتاب آمده است: این اتاق سرد / این لیوان شکسته / این پرنده‌ای / که در قفس / خود را به دیوارهای / قفس می‌کوبد/ این فیلمی / که در پایانش / همه‌چیز منفجر می‌شود/ حتا آن دختر زیبای / گیسوان‌بلند / با چشمان سیاه... «خواب و خواب و خواب خوابی نیست» در 251 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 15هزار تومان در نشر چشمه به چاپ رسیده است.

کتاب

*** «پک» اولین مجموعه شعر علی‌اصغر عالی‌زاده مشتمل بر شعرهای سپید است که می‌خواهد فضای انسان تنها و پوچ‌گرای امروز را به تصویر بکشد. این کتاب در 60 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 6000 تومان در نشر مایا منتشر شده است. در پشت جلد «پک» آمده است: روزی سر از من خواهد زد / گاوی که / در هزار توم گیر کرده است.

کتاب

*** دو مجموعه «پائیز صدساله شد» و «در خانه ما عشق کجا ضیافت داشت» نوشته نیکی‌ فیروزکوهی در انتشارت ماه باران به چاپ رسیده و به زودی توزیع خواهند شد. «پائیز صدساله شد» برگزیده‌ای از شعرهای شاعر بین سال‌های ۸۸ تا اواسط ۹۳ است. «در خانه ما عشق کجا ضیافت داشت» مجموعه 138 نامه است که در آن‌ها فرستنده از احساسات، ناکامی‌ها و خاطرات خود می‌نویسد و گاهی روابط حاکم بین افراد جامعه را زیر سوال می‌برد؛ نامه‌هایی‌ که هرگز به دستِ گیرنده نرسیده‌اند. جشن امضای این دو مجموعه در روز چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت از ساعت 17 تا 19 در ترنجستان سروش واقع در خیابان انقلاب برگزار می‌شود. رونمایی کتاب‌ها نیز در روز پنج‌شنبه هفدهم اردیبهشت ساعت 17:30 در سالن فردوسیِ خانه‌ اندیشمندان علوم انسانی (واقع در خیابان کریم خان زند. خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو) برگزار خواهد شد.

کتاب



کتاب

انتهای پیام








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن