تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه مجموعه شعر منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: ایلنا: "پک" اولین مجموعه شعر علی‌اصغر عالی‌زاده توسط نشر مایا و "پائیز صد ساله شد" و "در خانه‌ی ما عشق کجا ضیافت داشت" از نیکی‌ فیروزکوهی توسط انتشارت ماه باران منتشر شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ "پک" اولین مجموعه شعر علی‌اصغر عالی‌زاده توسط نشر مایا منتشر شد. این کتاب؛ اشعار سپید این شاعر که در آنها برای فرم اهمیت ویژه‌ای قائل است؛ در فضای انسان تنها و پوچگرایی امروز تصویر شده است. عالی‌زاده از سال 79 به شکل جدی سرودن شعر را آغاز کرده است. اولین مجموعه شعر این شاعر در 60 صفحه؛ 1000 نسخه و 6000 تومان منتشر شده است. در پشت جلد کتاب آمده: روزی سر از من خواهد زد گاوی که در هزار توم گیر کرده است دو مجموعه از نیکی فیروزکوهی دو مجموعه‌ی "پائیز صد ساله شد" و "در خانه‌ی ما عشق کجا ضیافت داشت"  از نیکی‌ فیروزکوهی توسط انتشارت ماه باران منتشر شده است. پائیز صد ساله شد، برگزیده‌ای از اشعار فیروزکوهی بین سال‌های ۸۸ تا اواسط ۹۳ است. مجموعه‌ای که نه تنها شاملِ   عاشقانه‌‌های تلخ و شیرین است بلکه  مسائل اجتماعی نیز جایگاهِ خود را در این کتاب دارند. در مجموعه "خانه‌ی ما عشق کجا ضیافت داشت" صد و سی‌ و هشت نامه که در آنها؛  فرستنده از احساسات، ناکامی‌ها و خاطرات خود می‌‌نویسد و گاهی  روابطِ محکم بین افراد را زیرسوال می‌‌برد اما هرگز به دستِ گیرنده نمی‌رسد؛ پرده برمی‌دارد. مراسم رونمایی کتاب‌ها؛ روز پنجشنبه(17 اردیبهشت)، ساعت 17:30در سالن فردوسیِ خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ۱۱:۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن