تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803965692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري هفتمين جشنواره ترافيک و رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳۲ق.ظ)
برگزاري هفتمين جشنواره ترافيک و رسانه موج - معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران از برگزاري هفتمين جشنواره ترافيک و رسانه خبر داد و گفت: «خط سفيد» محور جشنواره امسال است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جعفر تشکري هاشمي در جلسه ستاد اجرايي هفتمين جشنواره ترافيک و رسانه افزود: براي انجام هر کار و فعاليتي ازجمله برگزاري جشنواره ترافيک و رسانه، در ابتدا بايد فلسفه، اهداف و دلايل انجام آن کار را مشخص کنيم و بدانيم درنهايت مي‌خواهيم چه دست‌آوري را از آن استحصال نماييم و به چه آرزويي برسيم.
وي ادامه داد: بايد فتح قله را هدف بگيريم تا اميدوار به حضور در دامنه کوه باشيم و آرزوهاي مجهول و دست‌نيافتني را به واقعيت‌هاي ملموس و معلوم تبديل کنيم و راجع به مسائل امروزمان صحبت نموده و عزم خود را جزم کنيم تا مشکلات موجودمان را حل‌وفصل نماييم.
تشکري با اشاره به اين‌که آينده‌پژوهي به معناي کشف آينده‌هاي غيرقابل‌پيش‌بيني نيست، اظهار کرد: بايد ببينيم براي رسيدن به آرزوهايمان چه ابزارها و چه امکاناتي مي‌خواهيم و ساختار و سازمانمان را بر اين اساس تعريف و مشارکت‌کنندگان در اقداماتمان را بر اين مبنا تعيين و چشم‌اندازمان را براي آينده تبيين کنيم.
تشکري هاشمي بابيان اين‌که تمرکز بر موضوع «خط سفيد» و توجه به آن به‌عنوان نماد نظم و انضباط، فعاليت اصلي مجموعه حمل‌ونقل و ترافيک و محور ويژه جشنواره ترافيک و رسانه است، تصريح کرد: هيأت علمي جشنواره بايد به پردازش اين موضوع مهم و ساير محورهاي جشنواره بپردازد.
معاون شهردار تهران با اشاره به لزوم تفکيک کار هيأت علمي و ستاد اجرايي جشنواره از يکديگر، اظهار کرد: علاوه بر دست‌اندرکاران رسانه و خبرنگاران، دانشجويان علوم ارتباطات و رشته‌هاي مرتبط نيز بايد امکان حضور در جشنواره را داشته باشند و تا جاي ممکن، مشارکت گروه‌هاي مختلف شهروندان در جشنواره فراهم شود.
تشکري هاشمي بابيان اين‌که متأسفانه گروهي از رانندگان و راکبان موتورسيکلت به قوانين و مقررات هيچ توجهي ندارند و هيچ وقعي به قانون نمي‌گذارند، تصريح کرد: قانون‌شکني اقليتي از افراد که حقوق اکثريت جامعه را زير پا مي‌گذارند، قصه پُر غصه‌اي است که يکي از اهداف جشنواره بايد آسيب‌شناسي و ريشه‌يابي همين بي‌قانوني آشکار باشد.
وي با اعلام اين‌که علاوه بر خبرنگاران و دانشجويان، هنرمندان نيز بايد در جشنواره ترافيک و رسانه حضور جدي، فعال و مؤثر داشته باشند، گفت: متأسفانه برخي برنامه‌هاي تلويزيوني و فيلم‌هاي سينمايي به‌جاي تبليغ و ترويج فرهنگ ترافيک، مروج و مبلغ بي‌فرهنگي در ترافيک هستند و همکاري ساختاريافته و سيستمي با هنرمندان، اين امکان را فراهم مي‌آورد تا اميدوار باشيم که در انتقال بسياري از آموزه‌ها و مفاهيم موردنظر در حوزه فرهنگ ترافيک مي‌توانيم از اين عزيزان استفاده کنيم.
تشکري هاشمي در پايان با تأکيد بر اين‌که بايد به نقطه‌اي برسيم که مردم توجه به قانون و برخورد جدي با قانون‌شکنان را از مسؤولان مطالبه کنند، خاطرنشان کرد: در اين فرآيند، از اصحاب رسانه تا هنرمندان و از اصحاب علم و دانش تا سازمان‌هاي مردم‌نهاد، نقش دارند و در اين ميان، حتي خانم‌هاي خانه‌دار نيز مي‌توانند در اين موضوع مشارکت داشته باشند.
همچنين در اين جلسه، دکتر غلامرضا کاظمي‌دينان دبير جشنواره ترافيک و رسانه از موضوع «خط سفيد» به‌عنوان شعار ويژه جشنواره نام برد و وجود هيأت داوران قوي، متشکل از جمعي از برجسته‌ترين اساتيد دانشگاه را نقطه قوت اين جشنواره دانست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين مرتضي جعفر پور مشاور فرهنگي معاون شهردار تهران نيز با تأکيد بر اهميت محيط‌زيست و حفظ آن، گفت: اگر جامعه به همان اندازه که براي حفاظت از حيات درختان از خود حساسيت نشان مي‌دهد، براي صيانت از جان انسان‌ها نيز از خويش حساسيت به خرج مي‌داد، ديگر شاهد اين‌همه تخلف، تصادف و تلفات در جاده‌ها و خيابان‌هايمان نبوديم.
گفتني است مهندس محمدمهدي ميرزايي معاون آموزش سازمان ترافيک نيز خاطرنشان کرد: جشنواره امسال با ابعاد وسيع‌تري انجام خواهد شد و از مشارکت دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي علمي و از حضور اساتيد و دانشجويان نيز استفاده خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن