تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821094220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمندگان ما با خودسازى‌معنوى الگوى مجاهدان يمن شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رزمندگان ما با خودسازى‌معنوى الگوى مجاهدان يمن شدند
ابوذر شيرودى فرزند شهيد شيرودى: حضور ميليونى مردم قدرشناس و فهيم ايران بعد از ٣٤ سال در اين مناطق صعب العبور را نشان دهنده ارادت ويژه مردم به شهداى والامقام اسلام و نظام مقدس جمهورى اسلامى است.
خبرگزاري بسيج، صبح امروز مراسم صعود ١٥ هزار نفر از بسيجيان سراسر كشور به ارتفاعات بازى دراز در استان كرمانشاه با حضور خانواده هاى شهداى بازى دراز از جمله شهيد شيرودى، شهيد حاجى بابا، شهيد پيچك و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.سردار على فضلى جانشين فرماندهى سازمان بسيج مستضعفين با حضور در اين مراسم از رشادتهاى رزمندگان اسلام در ارتفاعات هزار و صدمترى بازى دراز گفته و افزود: رزمندگان بازى دراز با توكل به خدا و بدون توجه به عِدّه و عُدّه ى دشمن به جهاد عليه دشمنان اسلام پرداختند. 
وى در ادامه سخنان خود با اشاره به كار بزرگ شهيد وزوايى (فرمانده عمليات بازى دراز) افزود: شهيد وزوايى كه از دانشجويان پيرو خط امام و از فاتحان لانه جاسوسى آمريكا در تهران بود، تنها با ٦ نفر از ياران خود توانست ٣٠٠ نفر از كُماندوهاى عراقى را به اسارت درآورد! نكته جالب اين ماجرا آن است كه همه اين اسرا سخن از حضور فرمانده اى در راس نيروهاى ايرانى مى گفتند كه سوار بر اسب بود! و همين مطالب نشانگر عنايت ويژه ائمه طاهرين (س) به اين عمليات بود. 
سردار فضلى در ادامه به معنويت و خودسازى رزمندگان اشاره كرد و پيروزى آنها در مجاهده با دشمن را در وهله نخست مديون عمل به دستورات الهى خواند و ادامه داد: اتفاقا همين موضوع بود كه رزمندگان ما را به الگويى پيشتاز براى رزمندگان اسلام در ساير بلاد اسلامى همچون يمن مبدل ساخت. 
سردار سرتيپ حاج على فضلى ضمن تشكر از زحمات بى شائبه همه دست اندركاران برگزارى راهيان نور غرب از خانواده شهيد حاجى بابا و پسر خلبان شهيد على اكبر شيرودى تجليل و تقدير نمود.
در پايان اين مراسم نيز ابوذر شيرودى فرزند شهيد شيرودى ضمن تشكر و تقدير از مردم مهمان نواز كرمانشاه و عموم بسيجيان كشور، حضور ميليونى مردم قدرشناس و فهيم ايران بعد از ٣٤ سال در اين مناطق صعب العبور را نشان دهنده ارادت ويژه مردم به شهداى والامقام اسلام و نظام مقدس جمهورى اسلامى خواند و افزود: قدرت امروز جمهورى اسلامى نتيجه خونى است كه شهداى اسلام در همين مناطق نثار انقلاب اسلامى كردند و مردم همواره نشان داده اند كه قدردان اين نعمت بزرگ هستند.
گفتنى است از جمله ميهمانان ويژه اين مراسم رزمندگان منطقه بازى دراز همچون حاج سعيد قاسمى، حاج حسين الله كرم و... بودند.همچنين حميد استيلى نيز به نمايندگى از قشر ورزشكاران در اين مراسم حضور داشت.





تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن