تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819573610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بن آموزشی رایگان برای فرزندان کارگر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛
بن آموزشی رایگان برای فرزندان کارگر
رونمایی از استانداردهای آموزش شغلی فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از ارائه بن های آموزشی رایگان با اولویت مراکز آموزشی دولتی، و بن تخفیف آموزشی توسط آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد (داوطلب) برای فرزندان کارگر اعم از دانش آموخته، دانشجو، دانش آموز و جوینده کار و همسران کارگر متقاضی آموزش های حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و مشاغل خانگی خبر داد.

کورش پرند از برگزاری مراسم رونمایی از 234 عنوان استانداردهای آموزش شغلی فناوری گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و طب سنتی و  فناوری انرژی های تجدید پذیر در روز یکشنبه مورخ 1394.02.06 خبر داد.

وی بیان داشت: برگزاری گذرهای مهارتی در مراکز آموزشی و همچنین واحدهای صنفی و صنعتی استان ها با اولویت ارائه آموزش های کپسولی حرفه آموزشی مربوطه، فرآیند تولید محصول و اتخاذ زمینه و امکان فروش محصولات از جمله برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در هفته کارگر است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از  ارائه بن های آموزشی رایگان با اولویت مراکز آموزشی دولتی و بن تخفیف آموزشی توسط آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد (داوطلب) برای فرزندان کارگر اعم از دانش آموخته، دانشجو، دانش آموز و جوینده کار و همسران کارگر متقاضی آموزش های حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و مشاغل خانگی خبر داد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: ارائه خدمات مشاوره آموزشی و شغلی به جامعه کارگری کشور (فرزندان و همسران) با مشارکت مراکز کاریابی و مشاوره شغلی و برگزاری نشست های علمی و تخصصی با مجمع نمایندگان استان و مدیران ارشد استان با تاکید "شعار جامعه تولید محور در مقابل جامعه رانتی" در برنامه های هفته کارگر این سازمان قرار گرفته است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه گفت: در راستای ترویج فرهنگی آموزش ایمنی به معدنکاران، رونمایی از استانداردهای آموزش شغل و شایستگی در حوزه معدن، برگزاری دوره های آموزشی کپسولی (کوتاه مدت) ایمنی برای معدنکاران در مراکز آموزشی و یا حضور در محل معادن، برگزاری دوره های آموزشی کپسولی (کوتاه مدت) ایمنی و بهداشت برای کارگران ساختمانی در مراکز سازمان و محل کار کارگران، برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و بهداشت برای شاغلین صنایع در محل بنگاههای اقتصادی و اطلاع رسانی در خصوص افزایش سهم زنان در دوره های آموزشی بخش های صنعت و کشاورزی برنامه های این سازمان در راستای ترویج فرهنگی آموزش ایمنی به معدنکاران است.

در ادامه کورش پرند از اختصاص بن آموزش مهارتی رایگان برای کارگران منتخب و خانواده های آنها در مراکز دولتی یا تخفیف آموزشی در آموزشگاه های آزاد فنی و  حرفه ای به منظور ارتقای مهارت کارگران برجسته کشور، حمایت از کار و تلاش آنان و بهبود بهره وری نیروی کار در تولید محصول خبر داد.

وی بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت (کپسولی) برای کارگران با مشارکت واحد های صنعتی و صنفی مربوطه از دیگر برنامه های سازمان در هفته کارگر است.
کورش پرند در ادامه گفت: به منظور آشنایی با فرصتهای آموزش مهارتی،  زمینه بازدید کارگران واحدهای صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی از مراکز آموزشی این سازمان در سراسر کشور فراهم شده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: عیادت از کارگران بیمار و بازدید از خانواده معظم شهدای کارگر برنامه دیگر این سازمان در هفته کارگر است./110
 



۰۳/۰۲/۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن