تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای هویت اصفهان در هفته نکو داشت اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ارتقای هویت اصفهان در "هفته نکو داشت اصفهان"
رییس ستاد هفته نکوداشت اصفهان هدف اصلی برگزاری هفته نکو داشت اصفهان را ارتقای هویت اصفهان اعلام کرد و گفت: هویت اصفهان شاه بیت غزل هفته نکوداشت اصفهان است.
علی قاسم زاده در نشست خبری خود با خبرنگاران مرحله اول در ارتقای هویت یک شهر را شناخت ویژگی های آن شهر دانست و افزود : اگر بخواهیم هویت یک شهر را ارتقا دهیم باید کمک کنیم مردم ویژگی های آن شهر را بشناسند.
وی از برگزاری ۳۲ برنامه در هفته نکوداشت اصفهان خبر داد و گفت: امسال برنامه هاي نكوداشت از سوم تا نهم اردیبشهت ماه در ميدان امام علي (ع) برگزار می‌شود.
رییس ستاد هفته نکوداشت اصفهان با اشاره به لزوم شناخت هویت شهری توسط مردم افزود: شناخت هویت شهری محصول دانستن و فهمیدن شهر است. وی تاکید کرد: من به عنوان کارگزار فرهنگی و دیگر مسئولان فرهنگی اگر چه درباره شهر بسیار می‌دانیم اما شهر را نفهمیده‌ایم. قاسم زاده آشنایی با بزرگان علم، ادب و هنر در ستاد هفته نکوداشت اصفهانرا عاملی برای افزایش شناخت شهر اصفهان توسط مسئولان و مردم عنوان کرد. مدیر عامل سازمان فر هنگی و تفریحی شهرداری اصفهان نیز در این نشست تاکید کرد: مشارکت شهروندان در برگزاری برنامه های هفته نکوداشت اصفهان مورد توجه قرار گرفته و امید است انگیزه شهروندان برای حضور در این برنامه ها افزایش یابد.
مهدي بقايي با اشاره به برگزاري هفته هاي گردشگري در سال۹۳ افزود: اين هفته ها در محله هاي حسن آباد و علیقلی آقا برگزار شد که با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شد.
وی با بیان اینکه هفته های گردشگری به عنوان پدیده ای جدید در گردشگری شهری در کشور مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد : اختتامیه همایش ملی گردشگری محلات در هفته نكوداشت اصفهان برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان فر هنگی و تفریحی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در هفته نکوداشت اصفهان برگزاری هفته گردشگری از سطح محلی به سطح ملی و بین المللی ارتقا می یابد.
بقایی به معرفی دوران سلجوقی در میدان امام علی (ع) که یکی از نمادهای تاریخی این دوران بوده است اشاره کرد و افزود :تلاش می شود در این هفته با استفاده از لباس و ادوات مربوط به سلجوقیان، شهروندان با این دوران تاریخی آشنا شوند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: هفته گردشگری میدان امام علی (ع) از ۳ تا ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار می شود.
وی از برگزاری جشنواره فرهنگی، تفریحی و هنری تحت عنوان"جشني به رنگ اصفهان" در میدان امام علی (ع) خبر داد و گفت : این برنامه ها از ساعت ۲۰ الی ۲۲ از ۵ تا ۹ اردیبهشت ماه در میدان امام علی (ع) برگزار می شود جنگ شادي با حضور هنرمندانی نظیر اخشابی، مختاباد و افتخاری نيز برپا مي گردد.
بقایی از برگزاری نخستین جشنواره عکس شیخ بهایی خبر داد و افزود :۴۶۰ عکاس از اصفهان و ۲۰ عکاس از شهرهای دیگر در این جشنواره حضور دارند و اختتامیه این جشنواره روز ۱۱ اردیبهشت در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود.
وي بزرگداشت استاد اسماعیل شیران سفالگر برجسته را از دیگر برنامه های هفته نکوداشت اصفهان برشمرد و گفت:این مراسم ۶ اردیبهشت ماه سال جاري برگزار می شود و از تندیس این هنرمند در موزه هنرهای معاصر رونمایی می گردد.
برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلو لان شهرهای خواهرخوانده اصفهان
مدیر عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداری اصفهان ویگر سخنران این نشست خبری بود که در سخنانی اعلام كرد:مسابقات ورزشی جانبازان و معلو لان شهرهای خواهرخوانده در رشته های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر با شرکت ۸ کشور برگزار می شود .
امين كريميان با اشاره به برنامه های ورزشی پیش بینی شده در هفته نكوداشت اصفهان عنوان کرد:مسابقات هندبال ساحلی ویژه بانوان و آقایان برگزار می شود و کوه گشت خانوادگی در ۴ اردیبهشت ماه سال جاري از دیگر برنامه های هفته نکوداشت اصفهان است.
به گفته وی غرفه های ورزشی در ورزشگاه آبشار برپا می شود و بازی های بومی و محلی و ورزش تیراندازی با تپانچه و تفنگ از ویژه برنامه های این غرفه ها است و غرفه های سلامت شاخص توده بدنی شهروندان را اندازه گیری می کند.
مدیر عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداری اصفهان عنوان کرد :برای ترویج ورزش باستانی ۹ اردیبهشت ماه سال جاري در پارک لاله، همچنين ۷و ۸ اردیبهشت ماه در ضلع جنوبی پل خواجو ورزش باستانی اجرا می شود.
دومین برنامه نکوداشت زنان عالمه و شهیده برگزار می شود
مدیر مجموعه تاريخي،فرهنگی، مذهبی تخت فولاد نیز اين نشست با تشريح برنامه هاي اين مجموعه در هفته نكوداشت اصفهان به برگزاری ویژه برنامه شب لیله الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب در جنب مقبره بابا رکن الدین اشاره کرد و گفت: این برنامه ۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ با نماز و اعمال این شب آغاز می شود و با سخنرانی و دعای کمیل پایان می یابد.
حجت الاسلام مهروي پورهمچنين گفت: برگزاري ويژه برنامه فرهنگی گردشگری تخت فولاد براي دانشجويان از برنامه های مهم هفته نکوداشت اصفهان است.
وي افزود: این ویژه برنامه شامل نمایشگاه،مسابقه ،همایش علمی و تور گردشگری است.
مدیر مجموعه تاريخي،فرهنگی، مذهبی تخت فولاد ادامه داد: برگزاري همایش جهاد علمی شیخ بهایی ویژه روحانیان و دومین برنامه نکوداشت زنان عالمه و شهیده از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته نکوداشت اصفهان در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد است.



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن