تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مراسم تجليل از مدال آوران ورزش نيروهاي مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۰ق.ظ)
برگزاري مراسم تجليل از مدال آوران ورزش نيروهاي مسلح موج - مراسم تجليل از مدال آوران و افتخارآفرينان ورزشي نيروهاي مسلح در سال 1393برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم که با حضور شماري از مسؤولان ورزش نيروهاي مسلح و رئيس کميته ملي المپيک برگزار شد از 18 تکواندوکار، تيم منتخب واليبال نيروهاي مسلح و کادر فني تيم‌ها و همچنين هيأت‌هاي برتر ورزش نيروهاي مسلح قدرداني شد.
بر اساس اين گزارش تيم منتخب واليبال نيروهاي مسلح پارسال در مسابقات قهرماني نظاميان جهان (سيزم) که در برزيل برگزار شد برنز گرفتند و همچنين سهميه المپيک سيزم 2015 را نيز به دست آوردند.
همچنين تکواندوکاران در مسابقات تکواندوي قهرماني نظاميان جهان پارسال به‌عنوان قهرماني دست‌يافته بودند.
امسال نيز تيم‌هاي نظامي کشورمان در بيش از ده رشته ورزشي آماده مي‌شوند تا در ششمين دوره المپيک نظاميان جهان که در 24 رشته به ميزباني کره جنوبي در مهر برگزار مي‌شود شرکت کنند.
در پنجمين دوره المپيک نظاميان جهان در سال 2011 کشورمان از بين 110 کشور با چهار مدال طلا، پنج نقره و سه برنز رتبه يازدهمي جهان را کسب کرده بود.
سردار مهر باران چشمه رئيس سازمان تربيت‌بدني ستاد کل نيروهاي مسلح در اين مراسم طي سخناني گفت: هرساله مسابقات نظاميان جهان (سيزم) با شرکت 132 کشور عضو در رشته‌هاي مختلف ورزشي برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه در سال 1393 تيم تکواندو نظاميان جمهوري اسلامي ايران توانست مقام اول اين دوره از مسابقات را کسب نمايد، تصريح کرد: تمام اين موفقيت‌ها مرهون زحمات و تلاش‌هاي مديران تربيت‌بدني سازمان‌ها و نيروهاي مسلح است.
سردار باران چشمه همچنين از برگزاري ششمين دوره المپيک سيزم در مهرماه سال جاري خبر داد و گفت: اين مسابقات به ميزباني کشور کره جنوبي برگزار خواهد شد.
رئيس کميته ملي المپيک نيز در اين مراسم طي سخناني گفت: به اقتضاي شرايط زمان دفاع مقدس، ورزش‌هاي رزمي توسعه يافت.
وي با اشاره به اينکه توان رزمي رزمندگان در دفاع مقدس به ارتقاي توان رزمي کمک مي‌کرد، افزود:‌ هم‌اکنون نيروهاي مسلح بايد از ظرفيت فدراسيون‌هاي ورزشي استفاده کند.
کيومرث هاشمي اضافه کرد: هم‌اکنون در بيشتر کشورها ورزش‌هاي سه‌گانه و پنج‌گانه از نظاميان شروع مي‌شود و اين ظرفيت در کشورمان نيز وجود دارد تا بتوانيم از ظرفيت‌هاي موجود استفاده کنيم.
رئيس کميته ملي المپيک ادامه داد: بخشي از موفقيت‌هاي ورزشي کشور متعلق به نيروهاي مسلح است و بايد از اين ظرفيت استفاده شود.
وي گفت: پارسال بر اساس ديداري که مسؤولان ورزشي نيروهاي مسلح از آکادمي ملي المپيک داشتند قرار شد تفاهم‌نامه‌اي امضا شود که هم‌اکنون کارهاي آن آغازشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن