تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش بيش از توافق صادرات نفت از سوي کردستان عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶ب.ظ)
افزايش بيش از توافق صادرات نفت از سوي کردستان عراق موج - صدور نفت از اقليم کردستان در هفته جاري به رقم جديد 650 هزار بشکه در روز رسيد. اقليم کردستان در توافق خود با دولت عراق تعهد کرده بود، روزانه 550 هزار بشکه نفت را به خارج صادر کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، به نقل از رويترز، صدور نفت از خط لوله نفتي کرکوک - جيحان از 500 هزار بشکه در هفته گذشته به 650 هزار بشکه در هفته جاري افزايش خواهد يافت. صدور نفت در اوايل سال 2015 افت کرد، اما اکنون کردها بيشتر از تعهد خود نفت صادر کرده اند و انتظار دارند بغداد پرداخت ها را به اقليم کردستان از سر بگيرد. اين افزايش صدور در حالي صورت مي گيرد که اقليم کردستان در توافق ماه دسامبر خود با دولت عراق تعهد کرده بود، روزانه 550 هزار بشکه نفت شامل 300 هزار بشکه نفت کرکوک خواهد بود را به خارج صادر کند.
شايان ذکر است؛ بغداد در مقابل صدور 550 هزار بشکه نفت از سوي کردها متعهد شده است 17 درصد از بودجه عراق را روانه اقليم کردستان کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن