تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820030277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعاري که بر موشک‌هاي ايران نوشته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۲۲:۳۹ب.ظ)
معاون روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي: شعاري که بر موشک‌هاي ايران نوشته شده است موج - معاون روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به سخنان روز گذشته نتانياهو خطاب به آمريکايي ها و اروپاييان، گفت: اين جمله نتانياهو بسيار عجيب بود که گفت، هر روزي که مي گذرد، موشک هاي ايران قدرتمندتر، با دقت بيشتر و با سرعت بيشتر توليد مي شوند و تنها جمله اي که هميشه بر روي آن نوشته، اين است که اسرائيل بايد محو شود.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، سردار رمضان شريف در همايش آموزشي دولت و ملت؛ همدلي و همزباني در اجراي اقتصاد مقاومتي در سالن همايش مدرسه دارالشفاء قم اظهار داشت: امروز افکار عمومي جهان اسلام انتظارات بالايي از روحانيت و حوزه علميه قم که مهد مرجعيت تشيع است دارد.
وي ادامه داد: کانون توجهات دنيا همواره به سوي ايران است بوده که به جهت گفتمان امام راحل(ره) تحت عنوان گفتمان انقلاب اسلامي و عرضه آن به بشريت است.
*امروز ايران کانون تحولات در منطقه است
معاون روابط عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ابراز داشت: امروز هيچ تحول موثر و تعيين کننده اي در دنيا اتفاق نمي افتد؛ مگر اينکه بخشي از اين اتفاق ها به کانون اين تحول در جمهوري اسلامي برخواهد گشت.
سردار شريف با اشاره به سخنان سيد حسن نصر الله و رهبر الحوثي هاي يمن، خاطرنشان ساخت: سخنان آنان تأييد مي کند که نظريه گفتمان انقلاب اسلامي گوش هاي شنوايي را در دنياي امروز پيدا کرده است.
وي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته اي، تصريح کرد: جملات کليدي آيت الله العظمي خامنه اي در تفسير حضور دست پاچه آنها در مذاکرات، نشان مي دهد که کارکرد مديريت جهادي در ايران و اداره آن توسط ايشان، عليرغم تمام مشکلات و نابساماني ها مثبت بوده و در سرشاخه هاي علم به گونه اي عمل کرديم که مي توانيم مقابل آنها بايستيم.
معاون روابط عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مديريت جهادي را مقابله با موانع دانست و گفت: اين جانفشاني هاي شهدا، سازندگي هاي بعد از انقلاب و توانمندسازي هاي کشور بوده که امروز منطق الهام بخش انقلاب اسلامي مورد توجه آزادگان جهان قرار گرفته است.
سردار شريف اظهار داشت: اين منطقي است که موانع را نشناخته و با اخلاص، علم، درايت، دانش، سخت کوشي، تحرک و مردم داري مي تواند مشکلات را يکي پس از ديگري از پيش پاي انقلاب و نظام بردارد.
*دشمنان با اصل گفتمان انقلاب اسلامي مشکل دارند
وي ابراز داشت: تمام مشکل آنها اين است که گفتمان انقلاب اسلامي به عنوان اصل به مردم و منطقه عرضه شود.
معاون روابط عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان ساخت: اگر امروز منطق سخنان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري درجهان مورد توجه قرار گرفته، به جهت محتواي اين پيام است که به قرآن و وحي الهي متصل است.
سردار شريف تصريح کرد: تفکر انقلاب اسلامي، تفکر قرآن و فرهنگ رسول اعظم(ص) و اهل بيت(ع) است.
وي با بيان اين مطلب که امروز يکي از الگوهاي الهام بخش دنيا، فرهنگ انقلاب اسلامي است، گفت: ما با بيش از 200 هزار شهيد بزرگوار، اين الگو را به دست آورده و به دنيا عرضه مي کنيم.
معاون روابط عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به جنايات آل سعود در يمن، اظهار داشت: اين تجاوز، ظلمي شفاف و جنايتي آشکار است که ملتي مسلمان را بمباران کرده تا دست نشانده خود را حاکم بر مردم مظلوم آن کشور کنند.
سردار شريف ابراز داشت: گناه مردم يمن، تأسي به قرآن، احکام الهي و تلاش براي در دست گرفتن سرنوشت خود است.
*ائتلاف رسانه اي دشمنان
وي خاطرنشان ساخت: امروز ائتلاف رسانه اي از سوي صهيونيست ها، اعراب و اروپاييان صورت گرفته تا مظلوميت مردم يمن به گوش جهانيان نرسد.
معاون روابط عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تأکيد کرد: شک نکنيد مردم مظلوم يمن که انسان هاي قانع، جنگجو و فهيمي هستند، با صبر، توکل و مدارا پيروز و تجاوزات سعودي ها همانند تجاوزات پيشين آنان، با شکست مواجه خواهد شد.
سردار شريف تصريح کرد: جهاد ايراني، نرم افزار قدرتمندي است که در دستان مردم مظلوم سوريه، عراق و يمن قرار گرفته است.
وي با اشاره به سخنان روز گذشته نتانياهو خطاب به آمريکايي ها و اروپائيان، اظهار داشت: اين جمله نتانياهو بسيار عجيب بود که گفت: هر روزي که مي گذرد، موشک هاي ايران قدرتمندتر، با دقت بيشتر و با سرعت بيشتر توليد مي شوند و تنها جمله اي که هميشه بر روي آن نوشته، اين است که اسرائيل بايد محو شود.
معاون روابط عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: افکار عمومي ملت ها، قويترين سلاحي است که دولت هاي زورگو را به زير خواهد کشيد.
*حوزه محتواي گفتمان انقلاب اسلامي را به بشريت عرضه کرده است
سردار شريف در پايان ابراز داشت: حوزه علميه قم، بنيان و محتوايي را به بشريت عرضه کرده است که محصول آن بيداري ملت هاست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن