تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه وزش باد شديد و بارش باران تا چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۱ب.ظ)
کارشناس هواشناسي اعلام کرد: ادامه وزش باد شديد و بارش باران تا چهارشنبه موج - کارشناس سازمان هواشناسي از ادامه وزش باد شديد و باران تا چهارشنبه در سطح کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، امين‌ حسين نقشينه، درباره آخرين وضعيت جوي کشور و تهران در سه روز آينده اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز، دوشنبه، ۳۱ فروردين، بارش‌هاي خفيفي در استان آذربايجان غربي رخ مي‌دهد و نوار مرکزي کشورمان غبار صبحگاهي خواهد داشت. همچنين در پاره‌اي نقاط از استان‌هاي سمنان، بوشهر، هرمزگان و سيستان و بلوچستان پديده باد و گرد و خاک پيش‌بيني شده است.
وي ادامه داد: به سبب وزش باد غربي در نوار جنوبي کشور، خليج فارس، تنگه هرمز و درياي عمان مواج خواهد شد، در ساير مناطق کشور امروز آسمان صاف و آفتابي است.
کارشناس سازمان هواشناسي درباره شرايط جوي کشور براي فردا، سه‌شنبه، اول ارديبهشت، گفت: فردا در شمال غرب کشور افزايش ابر و از بعد از ظهر بارش‌هاي خفيف و پراکنده، اما؛ با وزش باد نسبتا شديد در شمال غرب پيش‌بيني شده است.
به گفته نقشينه، افزايش دما امروز و فردا در سواحل شرقي درياي خزر و شمال شرق محسوس‌تر است، امروز وزش باد سواحل غربي خزر سرعت مي‌گيرد و امشب نسبتا شديد خواهد شد.
کارشناس هواشناسي با بيان اينکه چهارشنبه در غرب و جنوب غرب وزش باد و گرد و خاک را انتظار داريم، ادامه داد: بعد از ظهر چهارشنبه وزش باد شديد با ورود يک سامانه بارشي در شمال غرب کشورمان وجود خواهد داشت و به تدريج روز پنجشنبه در غرب و جنوب غرب افزايش ابر، رگبار، باران و رعد و برق همراه با وزش باد را پيش‌بيني مي‌کنيم.
وي درباره دماي هواي تهران و شرايط جوي گفت: براي تهران هم انتظار داريم عصر امروز افزايش وزش باد داشته باشيم و فردا و پس فردا آسمان تهران صاف تا کمي ابري خواهد بود.
روز چهارشنبه بعد از ظهر در ارتفاعات شاهد رشد ابر خواهيم بود.
يشينه دماي تهران امروز ۲۴، فردا ۲۶ و چهارشنبه به ۲۸ درجه خواهد رسيد و کمينه دماي فردا صبح تهران به ۱۴ درجه و صبح چهارشنبه به ۱۶ درجه خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن