تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سايت اينترنتي مرکز ري‌شناسي منطقه ۲۰ افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۸:۴۹ب.ظ)
در چهل و يکمين تهران گردي مسجد جامعي؛ سايت اينترنتي مرکز ري‌شناسي منطقه ۲۰ افتتاح شد موج - برنامه کشف تهران مسجد جامعي براي چهارمين بار در شهرري ادامه يافت و سايت اينترنتي مرکز ري‌شناسي با حضور شهردار منطقه ۲۰ رسما افتتاح و راه اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور کتانباف، شهردار منطقه ۲۰، در حاشيه اين بازديد گفت: وب‌سايت مرکز ري شناسي شهرداري منطقه ۲۰ که همزمان با روز بزرگداشت زکرياي رازي به‌صورت آزمايشي به بهره‌برداري رسيده بود با حضور مسجد جامعي و در چهل و يکمين برنامه کشف تهران به‌صورت رسمي راه‌اندازي شد.
کتانباف معرفي بيش‌ازپيش پتانسيل‌هاي تاريخي و مذهبي شهر ري را از مهم‌ترين اهداف اين اقدام برشمرد و افزود: اين فضاي مجازي شامل معرفي حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع)، آثار تاريخي، مشاهير و تاريخ ري باستان پيش و پس از اسلام، اطلاعات شهري و خدمات هنري فرهنگي مرکز ري شناسي است.
وي به بخش کتابخانه تخصصي و پايان‌نامه‌هاي محققان در خصوص شهر تاريخي ري نيز اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان علاقه‌مند به اماکن تاريخي و مذهبي مي‌توانند از تور مجازي ري گردي اين سايت که مجهز به تصاوير ۳۶۰ درجه از اين محل‌ها است استفاده کنند.
علاقه‌مندان براي دسترسي به سايت مجازي مرکز ري شناسي شهرداري منطقه ۲۰ مي‌توانند به آدرس reyshenasi. com مراجعه کنند.
پس از افتتاح اين سايت، استاد صفي نژاد، ري‌شناس، خطاب به احمد مسجد جامعي گفت: در حدود سال ۱۳۰۱ که متعلق به اواخر دوره قاجار است، اطلاعاتي از ري تهيه شد، اما؛ اين اطلاعات هنوز هيچ جا منتشر نشده است، بنابراين از شوراي شهر خواهشمندم در پيدا کردن اطلاعات جمع‌آوري‌ شده و انتشار آن‌ها تلاش کند.
شهردار و معاونين شهرداري منطقه ۲۰ مسجد جامعي را که به دنبال برنامه تهران‌گردي‌اش براي چهارمين بار به شهر ري آمده بود، همراهي کردند و کارخانه سيمان، بي‌بي شهربانو، جاده سلامت، قديمي‌ترين نانوايي محله نفر آباد و حسينيه محله هاشم‌آباد از جمله محل‌هاي مورد بازديد بود.
همچنين «بهاره رهنما» و «دکتر صفي نژاد» از ميهمانان ويژه اين برنامه تهران گردي بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن