تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مركز آفرينش هاي صنايع دستي پارسيس در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۱۷ق.ظ)
افتتاح مركز آفرينش هاي صنايع دستي پارسيس در مشهد موج - مركز آفرينش هاي صنايع دستي شركت پارسيس، در مراسمي با حضور سيد عبدالمجيد شريف زاده مدير كل توسعه و ترويج صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در مشهد مقدس افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مرکز باهدف معرفي، توسعه و گسترش رشته‌هاي مختلف صنايع‌دستي در مشهد و با همکاري بخش خصوصي افتتاح شد.
محمدحسن مطيع بيرجندي سرپرست معاونت صنايع‌دستي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان رضوي در اين خصوص گفت: در فاز اول اين مرکز رشته‌هاي مينياتور، تذهيب، خوشنويسي و کتاب‌آرايي به‌صورت کارگاهي برگزار و هنرمندان صنايع‌دستي در اين رشته‌ها در اين مرکز مشغول فعاليت خواهند بود.
وي افزود: ضمن اينکه در فاز دوم اين مرکز آموزشي و بنا بر پيشنهاد‌هاي شريف‌زاده معاون توسعه و ترويج صنايع‌دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري رشته‌هاي مختلف ديگري ازجمله زري‌بافي، فلز، چوب و نقاشي سنتي قهوه‌خانه‌اي نيز ايجاد خواهد شد.
مطيع در ادامه گفت: شريف‌زاده در سفر به مشهد مقدس با حضور در مجموعه پارسيس از اين بخش بازديد و ضمن بازديد از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي اين شرکت واقع در احمدآباد، راهنمايي و خيابان سجاد بر توسعه و گسترش رشته‌هاي مختلف صنايع‌دستي تأکيد کرد.
وي خاطرنشان کرد: مديرکل توسعه و ترويج صنايع‌دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کشور هم‌چنين در سفر خود به مشهد با تعدادي از هنرمندان صنايع‌دستي ديدار و با آنان گفت‌وگو کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن