تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803602479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی: علاقه جوانان ایرانی به موسیقی کلاسیک مرا شگفت زده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی:
علاقه جوانان ایرانی به موسیقی کلاسیک مرا شگفت زده کرد
پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی که با دعوت سفارت اسپانیا در تهران در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت اجرا در ایران را یکی از بهترین تجربه های خودش دانست و گفت: هرگز انتظار چنین استقبالی را از جوانان ایرانی نداشته است.

خبرگزاری فارس: علاقه جوانان ایرانی به موسیقی کلاسیک مرا شگفت زده کرد



به گزارش خبرگزاری فارس، پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی پیانو که سابقه اجرای کنسرت در 26 کشور جهان را داشت روز 26 فروردین نخستین اجرای موسیقی در ایران را تجربه کرد.
گالدو که با دعوت سفارت اسپانیا در تهران و با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت اجرای رسیتال پیانو در ایران را یکی از بهترین تجربه های خودش دانسته و تصریح کرد هرگز انتظار چنین استقبالی را از جوانان ایرانی نداشته است.
پابلو گالدو در پایان اجرای رسیتال پیانو گفت: این نخستین سفر من به ایران بود و باید بگویم از لحظه ورودم به ایران عاشق این کشور شدم. پیش از این تصور کاملی از ایران نداشتم اما می دانستم در خاورمیانه ایران یک کشور کهن و صاحب نام خصوصا در زمینه فرهنگ و هنر است. برخورد مردم ایران با میهمانان خارجی بسیار گرم و با محبت است که این برای من یکی از بهترین نکات سفر بود.
نوازنده اسپانیایی در مورد اجرای رسیتال پیانو در فرهنگسرای نیاوران گفت: یک اجرای بسیار خوب را پشت سر گذاشتم و باید از همه کسانی که در این اجرا همکاری داشتند تشکر کنم. همه چیز بسیار خوب و  عالی بود. امکانات و سازی که در نیاوران در اختیار من  قرار گرفت بسیار ایده آل بود و موجب شد اجرای موفقی داشته باشم. در مدت حضورم در ایران  تمرینات خودم را به خوبی پیش بردم.حضور جوانان ایرانی در این سالن برای شنیدن موسیقی کلاسیک مرا شگفت زده کرد. اینکه جوانان ایرانی به موسیقی کلاسیک اینچنین علاقه نشان می دهند نشان دهنده آینده خوب موسیقی کلاسیک در این کشور است و باید بگویم واقعا انتظار چنین استقبال و علاقه ای را نداشتم.
وی که اجراهای مشترک زیادی با موزیسین های همچون زولتان کوکسیس، لیلیا زیلبرستین، ایمره روهمن، آسیرپولو و آندراس کمنس را تجربه کرده در خصوص قطعاتی که در این کنسرت اجرا کرد نیز گفت: من نماینده موسیقی اسپانیا در ایران هستم بر همین اساس قطعاتی که اجرا کردم مربوط به یک سوئیت کامل اسپانیایی از موسیقی دان اسپانیایی ایساک آلبنیز بود.
گالدو در پایان صحبت هایش در ارتباط با مستر کلاس آموزشی که در روز پنج شنبه برگزار شد نیز گفت: کلاس خوبی بود. کلیه هنرجویانی که در این مستر کلاس حضور داشتند جوان و علاقمند بودند. خوشحالم که این دو برنامه موفق را در ایران تجربه کردم و امیدوارم در آینده ای نزدیک باز هم فرصت اجرای برنامه در این کشور را داشته باشم.
بر اساس این گزارش، رسیتال پیانوی «پابلو گالدو» پیانیست اسپانیایی 26 فروردین ماه با همکاری امور بین الملل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و بخش فرهنگی سفارت اسپانیا در فرهنگسرای نیاوران با استقبال علاقمندان به موسیقی کلاسیک برگزار شد. انتهای پیام/

94/01/29 - 12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن