تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۹۵‬درصد مردم ايرانشهر به سامانه‌هاي ارتباطي دسترسي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۹۵‬درصد مردم ايرانشهر به سامانه‌هاي ارتباطي دسترسي دارند
داخلي. اقتصادي. ارتباطات.

فرماندار ايرانشهر گفت: هم‌اكنون بيش از ‪ ۹۵‬درصد شهروندان ايرانشهري به سامانه‌هاي ارتباطي دسترسي دارند.

درويش نارويي روز دوشنبه در همايش روابط عمومي‌ها و ارتباطات ايرانشهر بيان كرد: توسعه ارتباطهاي مخابراتي و زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در منطقه به عنوان فعاليت مهم اقتصادي از هر جهت ضرورت دارد.

وي افزود: با رويكرد توسعه محوري دولت نهم در زمينه فناوري ارتباطات در استانها بيش از ‪ ۱۰۰‬ميليارد ريال اعتبار براي توسعه و تجهيز شبكه مخابرات ايرانشهر در سال گذشته هزينه شد كه تاكنون بي‌سابقه بوده است.

او ادامه داد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي فقط پنج درصد مردم ايرانشهر به شبكه ارتباط مخابراتي دسترسي داشتند كه با توسعه فناوري ارتباطات در كشور اين ميزان به رشد حداكثري خود رسيد.

فرماندار ايرانشهر بر نقش روابط عمومي‌ها در انتقال عملكرد و خدمات دولت به مردم تاكيد كرد.

او گفت: فعالان و دست‌اندركاران روابط عمومي‌ها پل ارتباطي ميان مردم و مسوولان هستند و به عنوان آيينه تمام‌نماي سازمان‌ها مي‌توانند در تعامل مردم و مسوولان نقش مهمي ايفا كنند.

وي افزود: روابط عمومي در صورت قرار گرفتن در جايگاه واقعي خود مي‌تواند خواسته‌هاي مردم را بطور دقيق به مسوولان منعكس كند.

او ادامه داد: مسوولان روابط عمومي‌ها بايد بتوانند در هر موقعيت راهكارهاي اساسي را در مسير پيشبرد اهداف اداره مربوطه ارايه دهند و از قدرت اجرايي لازم برخوردار باشند.

فرماندار ايرانشهر اظهارداشت: روابط عمومي‌ها بايد با اطلاع رساني صحيح و به موقع و انعكاس پيشرفت‌هاي بدست آمده در دولت نهم مردم را به نظام و كشور دلگرم كنند.

رييس اداره مخابرات ايرانشهر نيز در اين همايش از فعال بودن ‪ ۵۱‬هزار تلفن ثابت و ‪ ۵۵‬هزار تلفن همراه در اين شهرستان خبر داد.

ولي‌محمد حيدري گفت: از ابتداي امسال ‪ ۱۴‬مركز تلفن همراه روستايي در روستاهاي ايرانشهر با صرف هزينه ‪ ۲۰‬ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد كه اين تعداد تا پايان سال به ‪ ۲۷۰‬مركز افزايش خواهد يافت.

وي افزود: تا پايان سال جاري با بهره‌برداري از اين تعداد مركز تلفن همراه روستايي پوشش تلفن در اين شهرستان صد در صد مي‌شود.

در اين همايش با اهدا لوح يادبود از مسوولان روابط عمومي نهادها و سازمانهاي ارتباطي ايرانشهر تجليل شد. ك/‪۲‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن