تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814042619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه هاي توديع پور محمدي؛جهش لاريجاني به روي سكو / وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاشيه هاي توديع پور محمدي؛جهش لاريجاني به روي سكو / وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم
مراسم توديع مصطفي پور محمدي وزير سابق كشور و معارفه سيد مهدي هاشمي سرپرست جديد اين وزارتخانه صبح امروز در سالن 4000 نفره تالار بزرگ كشور با حضور جمعيتي بسيار بيشتر از ظرفيت سالن برگزار شد .

به گزارش خبرگزاري مهر، مراسم توديع و معارفه وزير كشورحاشيه هايي داشت كه بخش هايي از آن به قلم خبرنگار مهر چنين است:

- با ورود خبرنگارمهر به تالار بزرگ وزارت كشورآنچه كه بيش ازهمه مشهود بود كمبود جا به خصوص براي خبرنگاران و همچنين در نظر نگرفتن تعداد مشخصي از صندلي ها براي مسئولان، شخصيت هاي سياسي، دولتي و شناخته شده بود كه اين امر پس از جابجا كردن غير مناسب عده اي از نمايندگان مجلس با واكنش كاظم جلالي نماينده شاهرود مواجه شد و حتي او قصد ترك سالن برگزاري مراسم را داشت كه با وساطت سيد مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور به محل سالن بازگشت.

- استقبال بي نظير استانداران، فرمانداران،كاركنان وزارت كشور، مسئولان، نمايندگان و خبرنگاران از مراسم توديع مصطفي پورمحمدي وزيرسابق كشور باعث شده بود تا علاوه برپر شدن صندلي هاي تالاربزرگ وزارت كشور تعداد زيادي از حاضرين هم به صورت ايستاده مراسم سه ساعته اين توديع و معارفه را نظاره گر باشند.

- در اين مراسم علي لاريجاني نماينده رهبر معظم انقلاب در شوراي عالي امنيت ملي و منتخب مردم قم در مجلس هشتم، سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي، غلامحسين محسني اژه اي وزير اطلاعات، پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهور، غلامحسين الهام سخنگوي دولت، محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس، محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي، سردار محمد رويانيان رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور، مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران، روح الله حسينيان مشاور رئيس جمهور ، كامران دانشجو استاندار تهران ، معاونان پور محمدي ، جمعي از استانداران و فرمانداران، نمايندگان مجلس و شخصيت هاي سياسي و نظامي حضور داشتند.

- در ادامه اين مراسم علاء الدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ضمن انتقاد از انجام تغييرات در وزارت كشور، اعلام كرد: اگر چه مجلس با اين تغيير مخالف بود اما به تصميم رئيس جمهور احترام مي گذاريم.

- علي لاريجاني پس از هشدار چند باره مجري اين برنامه به سخنرانان براي كوتاه كردن سخنراني ها و جلوگيري ازاتلاف وقت، براي رسيدن به محل استقرار تريبون بر روي سن، از دور زدن سن و استفاده از پله ها صرفنظر كرد و با برداشتن گامي بلند به طورمستقيم به روي سن رفت كه اين امر با تشويق حاضران مواجه شد، وي همچنين بلافاصله و بدون ذكر مقدمات معمول مذهبي و ادبي در سخنراني ها ، به بيان نقطه نظرات خود پرداخت.

-عباس محتاج معاون امنيتي وزير كشور كه قرار بود به نمايندگي از كاركنان وزارت كشور به ايراد سخن پرداخته و از زحمات پورمحمدي تقدير كند براي رعايت وقت به عنوان يكي از ميزبانان وقت خود را به ساير مدعوين داد.

- آيت اللهي رئيس سازمان ثبت احوال كشور نيز همچون محتاج وقت خود را در اختيار سخنرانان ديگر قرار داد.

- يكي از نكاتي كه درمراسم امروز توجه بسياري ازحاضران درمراسم را به خود جلب كرد اين بود كه دردقايق آغازين سخنراني حجت الاسلام مصطفي پور محمدي وزير سابق كشور ، غلامحسين الهام مراسم را ترك كرد.

- آغاز و اتمام سخنراني پور محمدي با استقبال حاضران از وي مواجه شد به طوريكه هنگام رفتن وي روي سن تمامي حاضران در سالن به احترام وزير سابق كشور از جاي خود برخاستند.

- در قسمتي از سخنراني حجت الاسلام پورمحمدي و اعلام وي مبني بر حل مشكلات مسكن كاركنان وزارت كشور از طريق احداث شهرك سيمرغ حاضران در سالن با كف زدن از اين خبر استقبال كردند كه وزير سابق كشور خطاب به جمعيت حاضر از آنها خواست كه به احترام شهادت حضرت فاطمه (س) صلواتي ختم كنند.

- سيد مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور نيز در اواخر سخنراني حجت الاسلام پورمحمدي دقايقي سالن مراسم را ترك كرد.

- حجت الاسلام پور محمدي وزير كشور سخنانش را با اين بيت به پايان رساند: "وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم - كه در طريقت ما كافريست رنجيدن"

- پس از اتمام سخنان وزير سابق كشور 5 نفر از فعالان حوزه تامين مسكن كاركنان وزارت كشور توسط وي مورد تقدير قرار گرفتند و درمقابل از طرف معاونين، كاركنان بنياد شمس تبريزي ومولانا، شوراي عالي استانها ، دادستان كل كشور و استانداران به طور جداگانه الواح تقدير، قرآن و ديوان نفيس حافظ به پاس خدمات حجت الاسلام مصطفي پور محمدي به وي اهدا شد.در اين مراسم همچنين متني از سوي كاركنان وزارت كشور براي تقدير از خدمات پورمحمدي قرائت شد.

- علي لاريجاني پس از سخنراني حجت الاسلام پورمحمدي و انجام تقدير از وي اين مراسم را ترك كرد.

- پس از سخنراني پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهور، سيد مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور به سخنراني پرداخت و با اين جمله كه "خداوندا مرا آن ده كه آن به " سخنانش را به پايان رساند.

- پس از اتمام مراسم توديع و معارفه وزير كشور و هنگامي كه حاضران در سالن وزارت كشور قصد ترك مراسم را داشتند دختر مصطفي پور محمدي با تقديم دسته گلي به پدر علاوه بر تقدير از زحمات وي باعث حلقه زدن عكاسان و خبرنگاران به دور وزير كشور سابق شد و پايان مراسم را براي دقايقي به تعويق انداخت.

- پور محمدي بعد از مراسم در محوطه بيروني تالار بزرگ كشور حدود نيم ساعت در حلقه خبرنگاران پاسخگوي سئوالات آنان بود .
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن