تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور ‪ ۸۰‬هزار خير مدرسه ساز در كشور فعال هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور ‪ ۸۰‬هزار خير مدرسه ساز در كشور فعال هستند
رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور گفت : هم اكنون ‪ ۸۰‬هزار خير مدرسه ساز در كشور در مشاركتهاي خيرخواهانه مدرسه‌سازي فعالت مي‌كنند.

دكترمحمدرضا حافظي روز يكشنبه در حاشيه دهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز در گفت وگو با ايرنا افزود: اين تعداد خير مدرسه ساز در ‪ ۳۴۰‬شهر كشور فعال هستند كه پيش بيني مي‌شود تا دو سال آينده ‪ ۷۰۰‬مجمع خيرين مدرسه ساز موجوديت قانوني پيدا كند.

وي اضافه كرد: همچنين حدود ‪ ۷۰۰‬خير برون مرزي كار مدرسه‌سازي در كشور را برعهده دارند.

حافظي تصريح كرد: خيرين مدرسه ساز سال گذشته سه هزار و ‪ ۲۶۰‬ميليارد ريال براي ساخت مدارس در سطح كشور تعهد كردند كه پيش بيني مي‌شود اين رقم امسال به پنج هزار ميليارد ريال افزايش يابد.

رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور با بيان اينكه تا دو سال گذشته ‪۵۲‬ درصد ساخت مدارس را خيرين برعهده داشتند، اضافه كرد: با افزايش سهم دولت در امر مدرسه‌سازي با اعتباري بالغ بر ‪ ۴۰‬هزار ميليارد ريال ، شاهد شور و هيجان وافري در امر خواهيم بود.

حافظي در ادامه بااشاره به يك نوبته شدن مدارس كشور اضافه كرد: هم اكنون براي استانداردسازي و يك نوبته شدن مدارس به ‪ ۳۵۰‬هزار ميليارد ريال اعتبار نياز است كه اين امر عزم ملي دولت و خيرين را به صورت گسترده مي طلبد.

رييس مجمع خيرين مدرسه ساز كشور درادامه با اشاره به كاهش مدارس دونوبته در كشور افزود: تا سال ‪ ،۸۵‬تعداد مدارس دو نوبته در كشور ‪ ۲۸‬هزار باب بود كه اين تعداد با كمك دولت و خيرين به ‪ ۲۳‬هزار واحد كاهش يافته است .ك /‪۳‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن