تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813189029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره ملي فيلم دانشجويي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جشنواره ملي فيلم دانشجويي برگزار مي‌شود
فرهنگ و هنر
سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي به منظور ايجاد رقابت ميان فعالان دانشجويي حوزه فيلم ، پنجم آبان ماه امسال در دانشكده صداوسيما برگزار مي شود.

رئيس جشنواره فيلم دانشجويي، تعامل ميان صداوسيما و قشر دانشگاهي كشور به همراه معرفي عملكرد توان رسانه ملي به قشر دانشگاهي را از ديگر اهداف اين ر ويداد برشمرد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ايرنا، سيد حسن حسيني در جمع خبرنگاران افزود: اين جشنواره فارغ از مقوله رقابت ، محلي براي گردهمايي همه اصحاب و اهالي فيلم كشور اعم از استادان ، بنگاهها و سازمان‌هاي مختلف درگير در توليد فيلم است .

وي با اشاره به بخش‌هاي مختلف جشنواره ملي فيلم دانشجويي ، افزود: در اين جشنواره زمينه گردهمايي استادان هنر سراسر كشور در قالب كارگاههاي آموزشي ، ميزگردهاي تخصصي فراهم مي‌شود.

وي از كارگاههاي اموزشي ، نشست‌هاي نقد و بررسي دوره‌اي آموزش هنر در كشور با حضور استادان مجرب خارجي در حوزه انيميشن به عنوان بخش‌هاي برنامه‌اي اين جشنواره نام برد.

به گزارش ايرنا ، دبير جشنواره ملي فيلم دانشجويي نيز در اين نشست گفت:
اين رويداد در قالب بخش‌هاي داستاني ، انيميشن، مستند، تله تئاتر و ويديو گرافيك برگزار مي‌شود.

زريابي افزود: بخش ويژه‌اي با عنوان اميد ، خوباوري و نشاط طراحي شده كه همه آثار حاضر در بخش رقابتي با رويكرد يادشده را نيز شامل مي‌شود.

به گفته وي، برپايي نمايشگاهها يي شامل غرفه‌هاي دانشگاهي ، مطبوعات هنر ي، مركز پژوهشي ، انشتارات هنري ، مراكز صداوسيما و مراكز تجاري اقتصادي مرتبط با فيلم در حاشيه جشنواره ملي فيلم دانشجويي برپا مي‌شود.

دبير جشنواره ملي فيلم دانشجويي همچنين از برپايي ميزگردهاي تخصصي با موضوع آسيب شناسي توليدات دانشجويي و دوره‌هاي آموزش با حضور استادان دانشگاههاي هنر سراسر كشور در اين رويداد خبر داد.

وي گفت: فيلم‌هاي بخش رقابتي اين رويداد علاوه بر دانشكده صداوسيما همزمان در دانشگاههاي سينما و تئاتر، تربيت مدرس، سوره و الزهرا (س) نمايش داده مي‌شود.

زريابي از مشاركت سازمان‌هاي و نهادهاي مختلف در عرصه داوري جنبي و اختصاص جايزه به برگزيدگان خبر داد و گفت : فرهنگستان هنر به همراه مركز گسترش سينماي مستند و تجربي ، آسيفا، دانشكده سوره ، دانشگاه تربيت مدرس ، انجمن فيلم كوتاه، خانه سنيما ، معاونت امور سينمايي وزارت ارشاد و مجله تخصصي در اين بخش همكاري دارند.

وي با اشاره به تركيب هيات انتخاب و داوري اين جشنواره، افزود: تلاش داريم از دانشگاههاي هنري تهران به همراه دو فيلمساز مطرح كشور نمايندگاني در اين هيات داشته باشيم .

سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي ‪ ۹‬آبان ماه با معرفي آثار برتر دانشجويي پايان مي‌يابد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن