تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813401917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومين جشنواره ملي فيلم‌هاي دانشجويي آبان ماه برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سومين جشنواره ملي فيلم‌هاي دانشجويي آبان ماه برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: سومين جشنواره ملي فيلم‌هاي دانشجويي 5 تا 9 آبان ماه در دانشكده صدا و سيما برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، نشست مطبوعاتي سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي امروز با حضور نشست مطبوعاتي سومين جشنواره فيلم دانشجويي صبح امروز با حضور موسويان قائم مقام معاونت آموزش و پژوهش و رئيس ستاد مركزي جشنواره، حسن زريابي دبير جشنواره، دهقان دبير اجرايي نمايشگاه‌ها و سمينار، كاظم نظري مدير اجرايي جشنواره و نمايندگان رسانه‌هاي جمعي در دانشكده صدا و سيما برگزار شد.
بنابر اين گزارش، موسويان در اين مراسم با بيان اينكه اولين سمينار بازاريابي و تبليغات و اولين نمايشگاه دستاوردهاي هسته‌اي سمينار بازاريابي و تبليغات و نخستين دستاورد صنايع دستي نيز به طور همزمان با اين جشنواره برگزار خواهند شد، گفت: اين اقدامات نويدبخش حركت‌هاي جديدي است و اين جشنواره در سطح ملي با همكاري دانشگاه‌هاي الزهرا، سوره، دانشكده صدا و سيماي قم، گيلان و ... برگزار خواهد شد به طوري كه پخش آن در همه اين دانشگاه‌ها همزمان صورت خواهد گرفت ضمن اينكه اين طرح داراي تقويمي مصوب شده و پاييز هر سال برگزار خواهد شد.
وي در ادامه درباره اهداف برگزاري اين جشنواره نيز اظهار داشت: يكي از اهدافي كه دنبال كرديم ايجاد ارتباط بين دانشجويان تواناي بالقوه و بالفعل با رسانه ملي بود. دبيرخانه جشنواره نيز به صورت فعال، فعاليت خود را ادامه خواهد داد و اميدواريم در سطح كشور و فستيوال‌هاي بين‌المللي بتوانيم ايفاي نقش كنيم.
وي تصريح كرد: همچنين سازمان انرژي اتمي پيشنهاد حضور در اين جشنواره را دادند و اقدام به ساخت ماكت‌هايي كردند كه براي اولين بار در كشور كل چرخه توليد انرژي هسته‌اي را به نمايش بگذارند و اين نمايشگاه اولين نمايشگاه تجسمي سازمان انرژي اتمي به شمار مي‌رود.
وي ادامه داد:نخستين سمينار بازاريابي و تبليغات نيز امسال با همكاري دانشگاه شهيد بهشتي، دانشگاه تهران، اداره كل تبليغات ارشاد، انجمن صنفي شركت‌هاي تبليغاتي و دانشكده صدا و سيما برگزار خواهد شد. سمينار روابط عمومي نيز با كمك دانشكده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي و صدا و سيما برپا مي‌شود و دستاوردهايي كه اين سمينارها خواهند داشت در قالب كتاب عرضه خواهد شد.
دهقان دبير اجرايي نمايشگاه تجسمي دستاوردهاي هسته‌اي نيز در اين نشست گفت: روز يازدهم آبان كارگاه‌هاي علمي بازاريابي ساعت 15:30 تا 19 برگزار مي‌شوند كه در هر كارگاه مقاله‌اي به مدت 20 دقيقه ارائه ‌شده و جلس پرسش و پاسخ نيز برگزار مي‌شود. روز سوم نيز، روز تبليغات است و هر روز 6 مقاله و جمعا 18 مقاله ارائه مي شود.
بنابر اين گزارش، زريابي نيز در ادامه اين نشست گفت: نكته‌اي كه مي‌شود به آن تأكيد كرد اين است كه جشنواره به عنوان بازار بزرگ در كشور مطرح است و رسانه ملي مي‌تواند قشر دانشگاهي كشور و در آينده فيلمسازان بالفعل را در جهت ايجاد بستر لازم براي قشر دانشجويي كشور فعال كند.
وي گفت: مهمانان خارجي نيز از كشور فرانسه خواهيم داشت كه تحقيقاتي در مورد جريان فليمسازي مستند در فرانسه و ماحصل اين تحقيقات را ارائه خواهند كرد و دو استاد رضا ميركريمي و فرهاد توحيدي نيز در اين جشنواره حضور دارند.
وي تصريح كرد: در اين جشنواره آثاري از فيلمسازان سوئد، انگليس، فرانسه و كره جنوبي نيز به نمايش گذاشته مي‌شود و در تلاشيم تا گام‌هايي جهت بين‌المللي شدن اين جشنواره فراهم كنيم.
نظري نيز در اين مراسم گفت: دبيرخانه جشنواره 10 ماه قبل از جشنواره يعني از دي ماه سال 86 كارهاي خود را آغاز كرد و پوستر فراخوان دانشكده چاپ و به 102 دانشگاه مركزي كشور ارسال شد كه شامل 43 دانشگاه دولتي، 39 دانشگاه آزاد و 20 دانشگاه علمي و كاربردي است كه دراين ميان دانشگاه آزاد اسلامي مقام سوم را در ارسال آثار داشته است.
همچنين850 اثر در بخش مستند داستاني و انيميشن به دفتر دبيرخانه رسيد كه 150 اثر در بخش مستند داريم، 26 انيميشن و 9 ويدئوگرافي و 17 تله تئاتر به اين جشنواره راه پيدا كردند.
انتهاي پيام/ا
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن