تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813404545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي آبان‌ماه برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي آبان‌ماه برگزار مي‌شود
سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي در بخش‌هاي مختلفي همچون نمايشگاه تجسمي دستاورد هسته‌اي و سمينارهاي تخصصي آبان‌ماه در دانشگده صدا و سيما برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مطبوعاتي سومين جشنواره فيلم دانشجويي صبح امروز با حضور مهندس موسويان قائم مقام معاونت آموزش و پژوهش و رئيس ستاد مركزي جشنواره، حسن زريابي دبير، دكتر دهقان دبير اجرايي نمايشگاهها و سمينار، كاظم نظري مدير اجرايي جشنواره و جمعي از خبرنگاران در دانشكده صدا و سيما برگزار شد.

در ابتداي اين نشست موسويان گفت: در اين دوره اولين سمينار بازاريابي و تبليغات و اولين نمايشگاه دستاوردهاي هسته‌اي برگزار خواهد شد. اين جشنواره در سطح ملي به صورت گسترده با حمايت دانشگاههاي الزهرا، هنر، سوره، تهران، تربيت مدرس، اداره كل ارشاد گيلان، دانشگاه قم و... برگزار مي‌شود.

وي در ادامه افزود: اين جشنواره از امسال به بعد به صورت دوسالانه در فصل پائيز برگزار خواهد شد. از جمله اهداف ما در برپايي جشنواره ملي فيلم دانشجويي ايجاد ارتباط بين دانشجويان در جهت توليد آثار با رسانه ملي است. ما براي برگزاري اين برنامه به صورت گسترده و ملي از طريق دبيرخانه با تمام جشنواره‌هاي دانشجويي كشور ارتباط برقرار كرديم.

موسويان درباره برپايي اولين نمايشگاه تجسمي دستاوردهاي هسته‌اي گفت: سازمان انرژي اتمي با كمك دانشجويان به پيشنهاد دكتر دهقان اقدام به ساخت ماكت‌هايي از روند توليد انرژي هسته‌اي كرده كه ماكت‌ها در جشنواره در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد. همچنين كارشناسان اين حوزه در زمان برپايي نمايشگاه به سئوالات دانشجويان در اين ارتباط پاسخ مي‌دهند.

وي ادامه داد: نخستين سمينار بازاريابي و تبليغات نيز امسال با همكاري دانشگاه شهيد بهشتي، دانشگاه تهران، اداره كل تبليغات ارشاد، انجمن صنفي شركت‌هاي تبليغاتي و دانشكده صدا و سيما برگزار خواهد شد. سمينار روابط عمومي نيز با كمك دانشكده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي و صدا و سيما برپا مي‌شود.

دهقان دبير اجرايي نمايشگاهها و سمينار در ادامه اين نشست گفت: سمينار بازاريابي و تبليغات 11 تا 14 آبان صبح‌ها در قالب كارگاههاي عملي و عصرها به صورت علمي برگزار مي‌شود. هر روز شش مقاله در اين زمينه ارائه خواهد شد. نمايشگاه هنر و فناوري رسانه همزمان با جشنواره برگزار خواهد شد.

در ادامه زريابي دبير سومين جشنواره فيلم دانشجويي گفت: رسانه ملي مي‌تواند از طريق اين جشنواره با دانشجويان تعامل ايجاد كند. ما از سال گذشته با دانشگاههاي مطرح براي حضور در جشنواره رايزني كرديم كه خوشبختانه با استقبال مواجه شديم. اين جشنواره همزمان در پنج دانشگاه كشور نيز برگزار خواهد شد.

وي افزود: براي بين‌المللي كردن اين جشنواره در سال‌هاي آينده، امسال آثاري از فيلمسازان انگليس، فرانسه و كره جنوبي در بخش جشنواره جشنواره‌ها به نمايش مي‌گذاريم. جا دارد از حمايت‌هاي دانشگاه الزهرا، معاونت سينمايي، انجمن سينماي جوان، موزه سينما، سازمان ملي جوانان، صدا و سيما، وزارت علوم، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و... قدرداني كنم.

در پايان اين نشست نظري مدير اجرايي جشنواره گفت: بعد از ارسال فراخوان 850 اثر به دبيرخانه رسيد كه از ميان آنها 155 فيلم داستاني، مستند، انيميشن، ويدئوگرافيك و تئاتر تلويزيوني به رقابت مي‌پردازند. با رايزني‌هاي صورت گرفته با معاونت سيما بعد از اتمام جشنواره، آثار خريداري و از شبكه‌هاي مختلف پخش مي‌شود.

وي افزود: كانون انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران نيز در اين جشنواره به نقد و بررسي آثار مي‌پردازند. همچنين نشست پيشكسوتان سينما با دانشجويان در موزه سينما روز پنجشنبه 9 آبان ماه با حضور عزت‌الله انتظامي، ابراهيم حاتمي‌كيا، مهدي فخيم‌زاده و... برگزار مي‌شود.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن