تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813408539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي پنجم تا نهم آبان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي پنجم تا نهم آبان برگزار مي شود
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/29
سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي پنجم تا نهم آبان در دانشكده صدا و سيما برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار ما، حسن زريابي دبير اين جشنواره امروز در نشست خبري گفت: اين جشنواره در بخش هاي داستاني كوتاه، مستند، ‌تله تئاتر، ‌انيميشن و ويدئو گرافيك برگزار مي شود.
وي گفت: همزمان با برگزاري اين جشنواره، دومين نمايشگاه تخصصي هنر و فناوري با هدف تعامل ميان بخش‌هاي مختلف فني، هنري، ارتباطات و تبليغاتي، اولين همايش تخصصي بازاريابي، تبليغات و روابط عمومي و نخستين نمايشگاه تجسمي دستاوردهاي انرژي هسته اي برگزار مي شود.
زريابي افزود: همچنين برگزاري كارگاه آموزشي با حضور استادان داخلي و خارجي ، بررسي و نقد دوره هاي آموزشي هنر و نشست با پيشكسوتان از ديگر برنامه هاي اين جشنواره است.
وي گفت: در روزهاي برگزاري اين جشنواره علاوه بر دانشكده صدا و سيما دانشگاههاي هنر،‌ سوره، تربيت مدرس و الزهرا نيز فيلم هاي جشنواره را نمايش مي دهند.
دبير سومين جشنواره ملي فيلم دانشجويي با بيان اينكه تلاش داريم تا اين جشنواره به صورت بين المللي برگزار شود افزود: در جشنواره امسال آثاري از سوئد،‌ انگليس،‌ كره جنوبي و فرانسه در بخش جشنواره جشنواره ها شركت دارند.
نظري مدير اجرايي اين جشنواره نيز در سخناني گفت: 1850 اثر در بخش هاي مختلف به دبيرخانه اين جشنواره رسيد كه هيئت داوران از اين تعداد، 155 اثر را براي حضور در بخش مسابقه برگزيد.
وي با بيان اينكه از 155 فيلم ياد شده 52 فيلم با موضوع داستاني، 41 فيلم مستند،‌ 26 انيميشن، 29 ويدئو گرافيك و 7 تله تئاتر است افزود: پس از پايان جشنواره فيلم هاي خريداري شده از رسانه ملي پخش مي شود.
موسويان قائم مقام معاونت آموزش و پژوهش نيز در سخناني با اشاره به اينكه هدف اصلي اين جشنواره ارتباط ميان دانشجويان با رسانه ملي است افزود: اين جشنواره داراي تقويم مصوب شده است و به صورت دوسالانه در پائيز برگزار مي شود.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن