تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815346471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگوي مهر با وزير علوم:تشريح اقدامات وزارت علوم در توسعه رشته هاي بين رشته اي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گفتگوي مهر با وزير علوم:تشريح اقدامات وزارت علوم در توسعه رشته هاي بين رشته اي
وزير علوم، تحقيقات و فناوري با تشريح اقدامات دولت نهم در ايجاد رشته هاي بين رشته اي از عملياتي شدن 42 رشته بين رشته اي در حوزه هاي علوم انساني، علوم پايه و فني مهندسي در دولت نهم تا كنون خبر داد.

دكتر محمد مهدي زاهدي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين خبر افزود: نگاه وزارت علوم به راه اندازي رشته هاي بين رشته اي محدود به حوزه علوم انساني نبوده و تلاشهايي در زمينه تعريف و عملياتي شدن رشته هاي بين رشته اي در زمينه هاي فني مهندسي و علوم پايه نيز صورت گرفته است.

وزير علوم، تحقيقات و فناوري از عملياتي شدن 12 رشته بين رشته اي در حوزه هاي فني مهندسي و علوم پايه در دوران فعاليت وزارت علوم دولت نهم تا كنون خبر داد و گفت: البته اينكه بتوانيم اعلام كنيم چند رشته بين رشته اي تا پايان دولت در دانشگاهها راه اندازي مي شوند كمي مشكل است اما در علوم انساني مصر هستيم كه گامهاي بلندتري برداشته شود.

وي از راه اندازي 30 رشته بين رشته اي در حوزه علوم انساني در سه سال گذشته خبر داد و افزود: در نظر داريم تعداد رشته هاي بين رشته اي حوزه علوم انساني را در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري به حداقل 100 رشته برسانيم و در ساير زمينه ها مانند علوم پايه و علوم مهندسي نيز در نظر است تا حداقل 30 برنامه طراحي شود و به مرحله اجرا برسد.

محمد مهدي زاهدي راه اندازي 100 رشته بين رشته اي در علوم انساني را به عنوان كف كار در اين عرصه دانست و ابراز اميدواري كرد دانشگاهها بيش از اين در عرصه ايجاد رشته هاي بين رشته اي توفيق حاصل كنند.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن