تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفت ايستگاه خريد دام در خراسان شمالي ايجاد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفت ايستگاه خريد دام در خراسان شمالي ايجاد مي شود
بجنورد - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت پشتيباني امور دام استان خراسان شمالي گفت: هفت ايستگاه دام براي خريد دامهاي مناطق در معرض خشكسالي در اين استان سازماندهي شده است.

علي محمد احمديان در گفتگو با خبرنگار مهر در بجنورد اظهار داشت: دامداراني كه به دليل خشكسالي توانايي نگهداري دام سبك و سنگين خود را ندارند در صورت مراجعه، دامداران دام آنها را با قيمت روز خريداري مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: همچنين در اين ايستگاهها با نرخ توافقي دامهاي دامداران مناطق متاثر از خشكسالي استان خراسان شمالي به صورت اماني با ضمانت توافقي دريافت مي شود كه در پايان خشكسالي نيز با توافق قبلي به دامداران بازگردانده مي شود.

وي هدف از اجراي طرح خريد و نگهداشت اماني دام را حمايت از دامداران مناطق متاثر از خشكسالي استان خراسان شمالي اعلام كرده است.

احمديان توزيع علوفه در بين دامداران مناطق در معرض خشكسالي را از ديگر برنامه هاي اين شركت در راستاي حمايت از دامداران و جلوگيري از خسارتهاي وارده به اين قشر اعلام كرد.

در استان خراسان شمالي بالغ بر دو ميليون راس دام سبك و سنگين وجود دارد و سالانه در اين استان از اين ميزان دام 17 هزار تن گوشت قرمز توليد مي شود كه نيمي از توليدات گوشت قرمز استان به استانهاي همجوار صادر مي شود.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن