تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتایج مالی سه ماهه دوم 2009 ال‌جی


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: نتایج مالی سه ماهه دوم 2009 ال‌جی03/05/1388  گروه خبری GSM : ال‌جی نتایج مالی سه ماهه دوم خود را منتشر کرده است. این کمپانی طی سه ماهه دوم، بار دیگر به بالاترین میزان فروش و سود عملیاتی خود (چه در داخل کشور کره، چه در سطح بین المللی) دست یافت. فروش کل محصولات ال‌جی طی سه ماهه دوم 2009 در سطح بین المللی به 11 میلیارد و 29 میلیون دلار آمریکا رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.   فروش محصولات ال‌جی در بخش ارتباطات سیار 3 میلیارد و 981 میلیون دلار گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 25.8 درصد افزایش یافته است. سود عملیاتی این بخش نیز 422 میلیون دلار برآورد شده است.  گوشی‌های تلفن همراه ال‌جی طی سه ماهه دوم 2009، 3 میلیارد و 778 میلیون دلار فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌ 29.9 درصد افزایش یافته است. سود عملیاتی در این بخش نیز به 417 میلیون دلار رسید. میزان ارسال گوشی‌های ال‌جی نسبت به سه ماهه دوم 2008، 7.8 درصد و نسبت به سه ماهه اول2009‌، 3.2 درصدافزایش یافته و به 29 میلیون و 82 هزار دستگاه رسید. ال‌‌جی این پیشرفت را مدیون تقاضای بالا برای مدل‌های رده متوسط گوشی‌های خود می‌باشد.                  

از جمله این گوشی‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: گوشی تمام لمسی ‌LG Cookie، گوشی LG KS360 (دارای قابلیت‌های پیشرفته پیام رسانی و مجهز به صفحه کلید QWERTY)، گوشی LG Arena( برخوردار از قابلیت‌های پیشرفته مالتی مدیا و مجهز به رابط کاربری S-Class). با توجه به رکود اقتصادی روز افزون امروز جهان، ال‌جی کاهشی بیش از 6 درصد( تقریبا حدود 280 میلیون دستگاه) نسبت به مدت مشابه سال گذشته را برای سه ماهه سوم بازار جهانی گوشی تلفن همراه  پیش‌بینی می‌کند. بعلاوه با معرفی گوشی‌های تلفن همراه رده بالایی مانند LG Black Label Series، گوشی هوشمند GM730 و گوشی GD900 Crystal، انتظار می‌رود این کمپانی رشدی قابل توجه را تجربه کند.   بنابر پیش‌بینی ال‌جی‌، فروش محصولات این کمپانی طی سه ماهه سوم 2009 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش خواهد یافت. منشاء این پیش‌بینی را می‌توان در تقاضای روز افزون برای تلویزیون‌های LCD و گوشی‌های تلفن همراه این کمپانی که درمقایسه با سال گذشته از بازدهی بالایی برخوردار بوده‌اند‌، جستجو کرد.                 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن