تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيم خواه : نوروزي و باباجان زاده گزينه‌هاي ما هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سيم خواه : نوروزي و باباجان زاده گزينه‌هاي ما هستند
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران گفت: براي شركت در رقابتهاي گزينشي صربستان به عنوان آخرين آوردگاه كشتي فرنگي نوروزي و باباجان زاده گزينه هاي ما هستند.

رضا سيم خواه روز شنبه با بيان اين مطلب افزود: براي رقابت‌هاي گزينشي صربستان در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم اميد نوروزي را مدنظر داريم و در صورتي كه مشكلات خروجي وي برطرف نشود از محمدرضا قضايي استفاده مي‌كنيم.

وي اظهارداشت: در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم نيز از مجتبي باباجان زاده استفاده خواهيم كرد و اميدوارم بتوانيم در اين رقابت‌هاي ‪ ۲‬سهميه باقي مانده را بدست آوريم.

وي تاكيد كرد: حضور در دور رقابت بين‌المللي نيكولاي پتروف بلغارستان و تورنمنت اوكراين را در برنامه خود داريم و نفرات موردنظر براي حضور در رقابت‌هاي المپيك در اين مسابقات محك مي‌خورند.

سيم خواه بيان داشت: ما در مورد نفرات حاضر در اين رويداد بزرگ پس از بررسي تمامي جوانب كار تصميم‌گيري مي‌كنيم.

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي همچنين در خصوص انتخابش به عنوان يكي از مربيان برتر سال ‪ ۸۶‬گفت: اين مساله حاصل يك كار گروهي متشكل از كادرفني، مدير تيم‌هاي ملي ، كشتي گيران و فدراسيون كشتي بود كه باعث شد كشتي فرنگي ايران صاحب اين افتخار شود.

نايب قهرمان سابق جهان گفت : انتخاب حميد سوريان به عنوان قهرمان قهرمانان ورزش ايران حق مسلم وي بود زيرا سه بار قهرماني جهان يك كار بزرگ است .

سيم خواه تصريح كرد: بسيار خوشحالم كه در طول هشت سال برگزاري مراسم قهرمان قهرمانان تاكنون چهار بار اين افتخار نصيب كشتي فرنگي شده است ، انتخاب رنگرز و سوريان به عنوان قهرمانان برتر سال و من و محمد بنا به عنوان مربيان برتر سال ، نشان مي‌دهد كه كشتي فرنگي در اين سال‌ها رشد چشمگيري داشته است .
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن