تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821025385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سران اتحاديه اروپا و آمريكاي لاتين بر توسعه همكاري تجاري تاكيد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سران اتحاديه اروپا و آمريكاي لاتين بر توسعه همكاري تجاري تاكيد كردند
سياسي
تهران - سران اتحاديه اروپا و آمريكاي لاتين در پايان نشست خود در ليما پايتخت پرو ، بر همكاري بيشتر در زمينه تجارت، مقابله با گرم شدن زمين و فقر تاكيد كردند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ليما، سران پنجاه كشور از اتحاديه اروپا و آمريكاي لاتين ، در بيانيه مشتركي در پايان نشست روز جمعه اعلام كردند كه توافقنامه‌هاي مربوط به تجارت آزاد بين اروپا و كشورهاي آمريكاي لاتين و بوليوي ، كلمبيا، اكوادور و پرو را فعالانه پيگيري خواهند كرد.

در اين بيانيه همچنين اعلام شد كه غلبه بر فقر، نابرابري و محروميت براي نيل به همبستگي اجتماعي ، توسعه پايدار و كارامدي مشاركت بين منطقه‌اي ، لازم و ضروري و تغييرات آب و هوايي ، مانعي بر سر راه رشد اقتصادي است .

خوزه مانوئل باروسو رييس كميسيون اروپا، خوزه لوئيس رودريگز زاپاته رو نخست وزير اسپانيا، فرانسوا فيون نخست وزير فرانسه ، انگلا مركل صدر اعظم آلمان ، هوگو چاوز، كريستينا كريچنر و لوئيز ايناسيو لولا دا سيلوا روساي جمهوري ونزوئلا ، آرژانتين و برزيل از جمله شركت‌كنندگان در اين نشست يك روزه بودند.

براساس اين گزارش ، مقامات كميسيون اروپا در اين نشست از روند كند مذاكرات تجاري كه مسير دست يابي آمريكاي لاتين را به بازار اروپا دشوار كرده است ، ابراز دلسردي كردند.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن