تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنگنده خیابانی...! -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: جنگنده خیابانی...! Baloot3D 15 بهمن 1389, 17:26سلام به همه دوستانه عزیزم بعد از مدتی دوری از انجمن به دلیل سربازی و کار ، فرصتی شد تا کمی به ایده های خودم برسم ایده این ماشین جنگی رو خیلی وقت بود توو ذهن داشتم تا اینکه قلم به دست شدم و چنتا طرح اولیه ازش زدم که در اینجا قسمتی از اونها رو میبینید ایشالا بتونم تا انتها کار رو پیش ببرم موفق باشید :rose: MortezaAghili 15 بهمن 1389, 17:35آفرین دوست عزیز ( پژمان ) چه خبرا ؟:-" نیستی ؟؟ خیلی خوبه که اون کاری که دوست داری رو داری انجام میدی عالیه ، فکر کنم شبیه ماشین های فرمول میشه اره ؟ :rose: *farshid* 15 بهمن 1389, 19:17سلام استاد مدلینگ عزیز اسکیسه جالبه مطمئنا میترکونیش به نظرم اگه وسطش تپلتر و سنگینتر باشه بهتر میشه مثل بوگاتی ویرن Mandana 15 بهمن 1389, 20:19بهبه پژید گرامی به نظرم اسکیسش که خعلی خوشگله...ایشالاه مثل سایرین مدلینگجات ات می ترکونی بنکلن موفق بباشی حاجاقا راستی آش چی بهتون میدن اونجا؟:سوت:rose: Baloot3D 17 بهمن 1389, 16:12سلام به همگی ممنون از توجهتون . بله مرتضی جان ازین که کاری رو انجام میدم که بهش قلبا علاقه دارم واقعا خوشحالم . در مورد ماشین هم راستش یک ماشین کاملا غیر عادی توو ذهنم هست .اینجا فقط طرح خود ماشین رو گذاشتم و می خوام مقدار زیادی اصلحه روش کار بذارم ! بشه ازون ماشین جنگیهایی که تو فیلم مسابقه مرگ داشت و چنتا ماشین توو زندان با هم مبارزه میکردن ! farchitect عزیز تو لطف داری داداش . در مورد وسط ماشین هم ایده گذاشتن 2 بالچه کوچیک رو دارم و مطمئنا پر تر خواهد شد . در مورد تصویری هم که از بوگاتی گذاشتی باید بگم این شاهکاره صنعتی اثر یکی از بزرگترین تیونینگ کننده های دنیا یکی شرکت آقای منصوری هست که حتی بنز SLR و رولز رویز رو هم براش کیت های تیونینگ طراحی می کنه و باعث افتخار ما ایرانی ها هستند . بدشم مدیر کل سایت ! به خدا به ما آش نمیدن .:lol: قبلنا یه آشی بود که به سربازا میدادن و برعکس اون چیزی که همه فکر می کنن بسیار خوشمزه و گرون بود ، واسه همینم کلا حذفش کردن تا به جوانهای سرباز خدایی نکرده خوش نگذره :-? البته به ماها که حتی جیره چایی هم نمیدن چه برسه به آش و غذا :sad: بماند که خیلی ها فکر می کنن به سربازا می رسن ولی خدایش فقط و فقط ماهی 45 تومن به ما که لیسانس هستیم میدن حتی خیلی هامون لباسشئن رو هم خودشون باید بخرن و ارتش نمی ده :shock: بگذریم تا 40 روز دیگه کلا سربازیم تموم میشه و بعد از از دست دادن خیلی چیزها توو زندگیم ، برمیگردم تا 2 سال از عمری که نابود شد رو بسازم... ولش کنید ، سوزناک شد دیگه :green: این هم شروع کار ، البته اینو بگم که فعلا میخوام فقط طرح کلی و بدون جزئیات رو بزنم تا بعدا شروع به اضافه کردن جزئیات کنم . موفق باشید :rose: Mandana 17 بهمن 1389, 18:34خوشم میاد از مدلیگش تا ایجا خعلی عالی شده بشر منظورم از آشهم آش موش بود..شما پسرا که بنکلن طفلکی هستید در این زمینه بهبه به سلامتی..کی بیهایم شیرینی فارغ السربازی ایت رو بخوریم پس؟ :oops: تا ایجا خوب شده متظر ادامه ش استیم:rose: Mj 17 بهمن 1389, 19:37خیلی قشنگ شده منو یاده مرحله ی 8 Modern warfare میندازه خیلی قشنگ کار کردی خسته نباشی:rose: MortezaAghili 17 بهمن 1389, 21:16به به !! شروع کردی پژمان جان آفرین! تا اینجا خوب جلو رفتی آفرین :rose::rose: ------- یه سوال با مکس کار میکنی ؟؟ چه روشی ؟؟ با پولیگان شروع میکنی و ادامه ؟؟ Baloot3D 20 بهمن 1389, 23:08سلام مجدد به همه دوستای عزیزم :) ممنون از پیگیریتون بله مرتضی جان از مکس استفاده می کنم و فکر می کنم با استفاده از Graphit Tools که به تازگی به MAX اضافه شده و همچنین سیستم چکینگ xView ،بشه MAX رو جزو بهترین نرم افزارهای مادلینگ به حساب اورد . همونطور که میدونید قابلیت Shift Moving که تا چندی پیش فقط در ZBrush وجود داشت ، حالا با امکاناتی بیشتر توسط Graphit Tools وارد Max شده . به هر حال این هم ادامه کار.... موفق باشید :rose: امین تری دی 21 بهمن 1389, 18:45خیلی تمیز و مرتب مدلینگ کردی فقط یک چیزی سعی کن چیدمان فیس ها دقیق و بی نقص باشه یا علی .:. soroosh .:. 22 بهمن 1389, 09:58خیلی خوب شده بلوط جان. تا اینجا که جالب پیش رفته و منتظر ادامش هستیم. فقط همونطور که امین هم اشاره کرد، برای کسی که مدلسازی میکنه تمیز مدلسازی کردن خیلی مهمه. فاصله بین اج ها یا همون خطوط یکسان باشه، فیس ها مرتب باشن و خیلی بالا پایین نشن، اون جاهایی که نیاز نیست و سطح باید کاملا هموار باشه دیگه اج نزدیک به هم نداشته باشی و الی روی مدل خطوط اضافی ایجاد میشه و ... خودت کلا این چیزا را بهتر میدونی چون بیشتر وقتت را رو مدلسازی میزاری :rose: Baloot3D 23 بهمن 1389, 00:23این هم از ادامه کار از اینکه با دقت به مدل نگاه می کنید ممنونم ، راستش برای ایجاد لبه های مناسب در قسمت های مختلف کار راهی جز اضافه کردن فیس و خط انداختن رو مدل نیست ، البته در انتهای قسمت مادلینگ حتما کل مدل رو بهینه سازی می کنم . موفق باشید :rose: Baloot3D 25 بهمن 1389, 00:12سلام به همگی این هم از ادامه کار () () () () البته همچنان قسمت مادلینگ ادامه داره و اگر عمری باقی بمونه:wink: می خوام بازم جزئیات بهش اضافه کنم . سپر عقب ، چراغها و اسلحه ها هنوز باقی مونده موفق باشید :rose: sharin 25 بهمن 1389, 12:37پسر ديوانه كنندست ...:green: من با موضوعات تخيلي حال نمي كنم ... ! اما جدا به تخيل ات بايد يه احسنت بگم ... ...احسنت ... خيلي جالب شده ، واقعا ايول داره ... ( چقدر قطعه ي ريز ميز بهش دادي ... ( البته فكر كنم هنوز اولشه ... :wink: ) ) فقط چندتا نكته !! 1. راننده از كجا جلوشو مي بينه ؟!! 2.قسمت گلگير و تاير ، خيلي ناز شده ... اما اين چرخ ها تو اين محدوده نمي تونه بچرخه !! ( منظورم چپ و راست هست ) ماكسيمم 8 درجه :wink: 3.اتاقك اش يه جوريه ... ، مخصوصا شيشه هاش . ( تغيير اش نمي دي ؟؟ :green: ) در كل عاليه ... منتظر نسخه ي كامل اش هستيم ... راستي وقتي تموم شد ، مي زاري يه بوق باهاش بزنم ؟؟ :lol: موفق تر باشي پژمان جان. يا علي. MortezaAghili 26 بهمن 1389, 12:14به به ! :rose: آفرین پژمان جان :green: واقعاً عالیه ! ای ول داره خوب رفتی جلو و پر دیتیل ولی بعضی جاها یه خورده مدل نا منظم شده و فیت بدنه نشده ( مثلاً در و پنجره ) موفق باشی :rose: Baloot3D 26 بهمن 1389, 18:13سلام مجدد به همگی :) واقعا ممنون ، اینکه انقدر موشکافانه به کار بقیه نگاه می کنید جای امیدواری داره و باعث یک پیشرفت جمعی در کل مجموعه میشه . انصافاً بعضی وقتا به مواردی اشاره میکنید که از چشم خود طراح به دلیل گستردگی سوژه دور می مونه . مثلا فکر کنم همه ما می دونیم که باید مدل رو با فیس های مرتبط ساخت ولی حتی بعضی مواقع همین اصل ساده رو هم فراموش می کنیم و دلیل اون رو هم میشه در این سخن بزرگان پیدا کرد : تاثیری که در شنیدن هست در دانستن نیست پس گفتن مسائل یه ظاهر ساده هم می تونه خیلی ارزشمند باشه . :neutral: -در مورد صحبت سروش و امین جان باید بگم واقعا با اینکه حواسم به مرتب مادلینگ کردن بود ولی بهش دقت نمی کردم ولی بعد از اون این رو مد نظر قرار دادم به خیلی بهم کم کرد که برای اضافه کردن هر فیسی از خودم بپرسم : آیا واقعا لازم هست ؟؟؟:-? -در مورد شرخش رینگهای جلو هم دیدم درست هست و با کمی کوچکتر کردن حل میشه . :green: -قسمت در و پنجره رو هم هنوز به ویرایشش دوم نرسیدم و همون طرح اولیه هست . ایشالا اونم مچ می کنم . -قسمت کابین هم به نظر خودم باید کمی بالا بیاد و حالت پنجره ها و شیشه جلو تغییر کنه ، البته از اول می خواستم اینجوری باشه تا متفاوت بشه ولی حتما یه دستی بهش میزنم :green: - حتما وقتی کار مادلینگش به اتمام رسید 1 -2 روزی وقت میذارم تا قسمت های مختلف ماشین رو باهم هماهنگ کنم و از طرفی خود مدل رو هم بهینه سازی کنم . تصمیم خودم ساخت کامل یک صحنه هست ، برای همین تمام مدل باید Unwarp بشه :shock: تا بشه از تکسچر استفاده صحیح کرد . ایشالا باید یک محیط هم بسازم () () () فعلاً ساخت اسلحه تمام شده و دارم روی سپر عقب و چراغهای جلو کار می کنم . ضمناً حجم تصاویر خیلی کم هست (هر ستاشون رو هم 250 کیلوبایت نمیشه :rose:) سعی می کنم حجم تصاویر کلا کم باشه تا در لود صفحه برای بچه ها کمتر مشکل ایجاد کنه . :wink: موفق باشید :rose: .:taymaz:. 26 بهمن 1389, 19:54پسر واقعا محشره خیلی خیلی خوبه که با جزئیات زیادی داری میسازیش یکمبیشتر برو تو جزئیات چون طرح و ایده خوبیه یه چنتا نکته درست طرح حالت تخیلی داره ولی خوب تخیل هم باید جوری باشه که به مرحله عمل نزدیک باشه یه چیزی که فکر کنم یکم درست نیست قسمت کابین یا جاییه که راننده توش میشینه یه جورایی احساس میشه خپل شده یعنی خیلی جمع شده و دید جلوش هم کمه اکه بشه اون قسمت رو یکم کشیده تر کنی خیلی بهتر میشه ereshkigal 27 بهمن 1389, 09:42اگه می شد بخاطر این پست هزار بار تشکر می کردم. اینکه طرح خودتونو اجرا می کنید فوق العاده ست. رشته ی شما طراحی صنعتی نیست؟ Baloot3D 27 بهمن 1389, 11:48اگه می شد بخاطر این پست هزار بار تشکر می کردم. اینکه طرح خودتونو اجرا می کنید فوق العاده ست. رشته ی شما طراحی صنعتی نیست؟ سلام دوست من من کارشناس زیست شناسی سلولی و مولکولی هستم ولی واقعا دوست دارم برای ارشد توو یکی از رشته های هنر شرکت کنم . چون از بچگی دست به قلم بودم و طراجی میکردم اینجوری شد و به جبر مدیر دبیرستان این رشته رو انتخاب کردم . :mad: راضی نیستم از تحصیلاتم و به سرم زده مجدد واسه کارشناسی اون رشته ای که دوست دارم بخونم :sad: موفق باشی :rose: ereshkigal 27 بهمن 1389, 12:02راضی نیستم از تحصیلاتم و به سرم زده مجدد واسه کارشناسی اون رشته ای که دوست دارم بخونم :sad: موفق باشی :rose: مطمئنم اگه در این رشته ادامه تحصیل بدین موفق خواهید بود... درک فوق العاده ای از طراحی دارید. جمعیت طراحان صنعتی افتخار خواهد کرد کسانی مثل شما بهشون بپیوندید. از این روی می گم طراحی صنعتی چون ترکیب شگفت انگیزی از خلاقیت، هنر و صنعته... چیزی که در طرح های شما مشهوده. :rose: Farrokh 28 بهمن 1389, 09:07می بینم که مسابقات اسپید مدلینگ حسابی توی مدلینگ حرفه ای ترت کرده (تریپ بازار گرمی و اینا ):green: بسی لذت بردم بی صبرانه منتظر رندر نهاییش هستم موفق باشی Baloot3D 29 بهمن 1389, 16:39سلام دوباره به همگی :wink: این هم از ادامه کار و تشکر از اینهمه محبتتون :rose: () () () () موفق باشید :rose: sharin 29 بهمن 1389, 18:21عاليه ... ببين اما از نظر مهندسي طرح ماشينت مشكل داره ها ... :wink: به چرخ عقب اش چي وصل كردي ؟؟ موشكه ؟؟ اگر ماشين بخواد از يه مسيري كه عرض اش كمه و اندازه ي عرض ماشينه رد بشه ، ماشيت كه گير مي كنه !! تجهيزات جنگي اش هم قشنگ شده ، اما جايگيريه اونيكي كه رو سقفه اصلا درست نيست ، با هر بار شليك ، سقف اش آسيب مي بينه ... حالا جدا از شوخي ... بعضي جاهاي مدل ات راحت نيست ، بيشتر رو سپر جلو به چشم مي خوره ... ، سمت عقب ماشين هم همينطوره ... اون محافظ شيشه اش هم ، اون بالا بالاييش ، نوك تيز داره ، اين ها قرار ه اصلاح بشن يا مدلش اينطوريه ؟؟ اما هر مشكلي هم كه داشته باشه ، بازم باحاله ... اميدوارم تو قسمت بهينه سازيه مدل ، اين مشكلات رفع شده باشه ... موفق باشي. يا علي. king75 29 بهمن 1389, 18:37عجب چیز با حالی شده :shock::shock: داش ممد 29 بهمن 1389, 19:16فقط با مکس کار کردی .:taymaz:. 29 بهمن 1389, 23:08پسر داره خیلی باحال میشه کم کم داره مثل ماشینهای فیلم خون آشاما آدمخوارا میشه رینگ عقب رو :rose: عالیه راستی تو رفتگی عقب ماشین یادت نره Baloot3D 03 اسفند 1389, 00:10سلام دوستان عید همگی مبارک باشه :rose: این هم از آخر قسمت مادلینگ ، البته شاید وسایل دیگه ای هم به ماشین اضافه کردم ولی دیگه تقریباً مادلینگ تموم شده . فعلا شروع کردم به Unwarping کل قسمت ها. اول از برنامه Unfold 3D خواستم استفاده کنم ولی دیدم توو خود مکس راحتتر و دقیقتر در مییاد .گفتم وقت بیشتر بذلرم بهتر از این هست که دقت UV ها پایین بیاد . :-? اگر اشکال فنی در کار می بینید خوشحال میشم بگید .مقدار زیادی بهینه سازی در قسمت های مختلف انجام شده ولی هنوزم کار داره که ایشالا هر قطعه رو که خواستم unwarp کنم قبلش یه بررسی دقیق روش انجام میدم و اعجاج قسمت ها و یکسان سازی فیس ها رو انجام میدم . *** () ()*** () قسمت کابین رو اصلاح کردم .بعضی از قسمت ها به دلیل فلزی و صلب بودن ، دارای زوایای تیزی هست که با دادن متریال و تکسچر متناسب خودش رو نشون میده از طرفی زیاد روی اعجاج ها بدنه اصلی کار نکردم چون باید قسمت هاییش رو جوری نشون بدم که انگار تصادف کرده و جای ضربه باقی مونده یا حتی جای اصابت گلوله . به هرحال این یک ماشین جنگی هست دیگه :cool: کیفیت رندر هم پایین هست برای همین کمی نویز روی مدل و زمین هست که در حال حاظر مهم نیست فقط با مکس کار کردی داش ممد () بله ، تمام کار با خود مکس انجام شده تا الان موفق باشید :rose: .:taymaz:. 03 اسفند 1389, 00:42wooooooww عالیه منتظر پایانش هستم جای دود و انفجار رو فراموش نکنی دادا:rose: *farshid* 03 اسفند 1389, 06:44:shock: بسیار هم عالی برای آنرپ نمیخوای پلاگین خاصی استفاده کنی؟ Baloot3D 03 اسفند 1389, 08:14ممنون بچه ها راستش اول خواستم از Unfold 3D استفاده کنم برای unwarping ولی بعد از انجام 2 قطعه دیدم زیاد جالب و سریع و دقیق نیست .شاید برای باز کردن مدلی مثل سر انسان خوب باشه ولی وقتی قرار باشه با تکه های بسیار زیاد کار کنیم ظاهراً نه:-? البته من شخصاً از کار با unwarping خود مکس لذت میبرم چون میشه با حوصله تک تک ورتکس ها رو جابجا کرد و به نتیجه کاملا دقیق رسید ولی اگر پلاگینی برای این موضوع سراغ دارید که روی 2011 نصب میشه ، ممنون میشم بگید پلاگین برای مکس های پاینتر داشتم ولی 2011 نه متاسفانه :-? موفق باشید :rose: ali_118 05 اسفند 1389, 03:29نظرت در مورد UVLayout چیه ؟ کار کردی باهاش ؟ یه مقدار بد قلق به نظر میرسه ولی امکانات جالبی داره از نظر یوزر فرندلی بودن هم در حد فحش میمونه تقریبا :green: hosienmax100 05 اسفند 1389, 07:54بسیار عالی مدلسازی کردی رفیق منتظرم ببینم در نهایت چی میشه ...حتمآ از تکنیک hard surfaceing استفاده کن ... یا حق ، ali_118 05 اسفند 1389, 13:51بسیار عالی مدلسازی کردی رفیق منتظرم ببینم در نهایت چی میشه ...حتمآ از تکنیک hard surfaceing استفاده کن ... یا حق ، حسین جان یه توضیح میدی، چی هست این تکنیک ؟؟ *farshid* 05 اسفند 1389, 14:47حسین جان یه توضیح میدی، چی هست این تکنیک ؟؟ Mandana 05 اسفند 1389, 21:10ایولللل پژید هاین اینم خییییییلیییییی عالی شد..بیشتر از خعلییی حتی ^.^ یکم سپر جلوش رو دوس ندارم ولی مطئنم متریال گیرش بیاد کلی خوشمل تر تر میشه بی صبرانههه منتظریم ببینیم در نهایت چی میشه.ولی هر چی میشه خعلی خوشمل میشه^.- ایشالاه به تولید انبود هم برسه موفق بباشی بلادل:rose: ali_118 06 اسفند 1389, 10:57 مرسی فرشید جان بعد مطمئنین اسمش تکنیک Hard Surface هست ؟ این که یه Unwrap ئه عادیه :-? Baloot3D 06 اسفند 1389, 13:10ممنون از لطف همگی در مورد Unwarping من با تمام اینها کار کردم ولی مثلا همین کار برنامه Unfold 3D رو با همین نام خود unwarp مکس داره یا کاری که پلاگین Unwrella میکنه دستور flaten Maping و Normal Maping با کلی حالت مختلف انجام میده :-? در ضمن قابلیت چیدمان قسمت های مختلف تکه ها رو داره و بعداً میشه اونها رو قرینه و یا قسمت های مختلف رو به هم چسبوند و از حالت های مختلف Relax کردن نقاط استفاده کرد . نباید یادمون بره وقتی قرار این UV ها وارد برنامه Photoshop بشه برای طراحیه Texture ، باید خیلی منظم و تا حد امکان یکپارچه باشه تا بشه یک بافت مناسب براش تهیه کرد . موفق باشید :rose: *farshid* 06 اسفند 1389, 13:16مرسی فرشید جان بعد مطمئنین اسمش تکنیک Hard Surface هست ؟ این که یه Unwrap ئه عادیه :-? آره همونه :) فکر کنم آنورپ اتوماتیک میشه hardsurface :lol: سرچیدم ببینم چیه گفتم بذارم که ریا نشه خدایی نکرده :) hosienmax100 06 اسفند 1389, 20:04حسین جان یه توضیح میدی، چی هست این تکنیک ؟؟ علی جان این تکنیک به این صورت هستش که بعد از uvmaping تمام آبجکت ها/با استفاده از render to texture ما میایم از المنت ambient Occlusion خروجی با سایز مناسب میگیریم که لایه رهنما میشه تقریبآ برای پینت کردن و ساخت تکسچر چون سایه ها رو هم داریم دیگه با مود های مختلف و لایه های دیگه میکس میشه و نهایتآ تکسچر پایانی ساخته میشه ...gnomon یه آموزشی داره در این خصوص / از صاحب تاپیک هم عذر می خوام شرمنده / موفق باشید / Mohammad 09 اسفند 1389, 14:47منتظریم عالیه راستی یاد فیلم dead race افتادم میرم ببینمش بای Baloot3D 14 اسفند 1389, 13:32سلام دوستان راستش این مدت که در این قسمت پست نمیدادم دلیلش unwarp کردن تمام قطعات مدل بود که به بیش از 600 تکه unwarp شد :shock::shock::shock: تمام پیچ و مهره هاشم باز شده و آماده texture گذاری هست . خیلی طاقت فرسا بود و به جرات از مادلینگش سختتر و وقت گیرتر بود . تمام قسمت هاش با unwarping خود مکس انجام شده و بطور دستی با کمترین تکه شدن ممکن . برنامه هایی مثل unfold 3D و پلاگین هایی unwrella رو هم امتحان کردم ولی توانایی های unwarp خود مکس بالاتر بود و دقیقنر .چون قرار در photoshop برای تک تک قطعاتش تکسچر طراحی بشه باید تکه هاش کاملا مرتب و تا حد امکان کمترین درز (seam) رو داشته باشه .:paint: هر رینگ با تایرش به تنهایی بیش از 60 تکه داشت و هر رینگ هم بطور کاملا جداگانه دارای تکسچر مجزا خواهد بود .حتی تک تک خارهایی که روی رینگ ها هست هم کاملا مجزا از هم باز شدند . :):shock: تعدادی از uvw ها رو برای نمونه گذاشتم . با این همه تکه خدا بخیر کنه طراحی تکسچرشو !!!:-? میتونم به جرات بگم هیچ تا خوردگی یا روهم افتادگی در کل460.000 فیسش وجود نداره چون 3 بار، تمام قطعات رو هم با تست کننده خود برنامه و هم بطور چشمی چک کردم تا کوچکترین کشیدگی یا تاخوردگی در هیچ جاییش وجود نداشته باشه حتی پیچهاش !:cool: موفق باشید :rose: Amin 4D سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن