تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سكوت مظاهري در اعلام نرخ سود بانكي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سكوت مظاهري در اعلام نرخ سود بانكي
اين در حالي است كه گفته مي شود نرخ سود بانكي براي بخشهاي صنايع، خدمات و كشاورزي به 5/9 درصد كاهش يافته و نرخ سود بانكي براي بخش بازرگاني 12 درصد باقي مانده است.
طهماسب مظاهري رئيس كل بانك مركزي به پرسشهاي مهر درباره نرخ سود بانكي سال جاري پاسخ نداد و در اين باره سكوت كرد.

به گزارش مهر، رئيس جمهوري نرخ سود بانكي را براساس سناريوهاي كميسيون اقتصادي دولت تعيين و آن را براي اعلام به بانك مركزي ابلاغ كرده، اين در حالي است كه طهماسب مظاهري رئيس كل بانك مركزي در پاسخ به پرسشهاي مكرر مهر "سكوت كرد و تنها گفت: با مشخص شدن نرخ سود بانكي، آن را اعلام مي كنيم.

اين در حالي است كه گفته مي شود نرخ سود بانكي براي بخشهاي صنايع، خدمات و كشاورزي به 5/9 درصد كاهش يافته و نرخ سود بانكي براي بخش بازرگاني 12 درصد باقي مانده است.

در همين حال، سيد محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي در گفتگو با مهر از اتمام كار بررسي چگونگي تعيين نرخ سود بانكي در سال جاري خبر داد و گفت: در كميسيون اقتصادي دولت با كمك صاحبنظران بحثهاي خوبي انجام شده و در اين خصوص در تصميم گيريها از تجربيات كشورهاي ديگر نيز استفاده شده است.

وزير كار و امور اجتماعي اظهار داشت: با توجه به وضعيت اقتصادي كشور ، مشكلات مردم و معضلات كنوني و همچنين بر اساس توانمنديهاي موجود به نتايجي رسيديم كه قرار است به زودي از طريق بانك مركزي و وزارت امور اقتصادي و دارايي اعلام شود.

جهرمي در پاسخ به پرسش بررسي سناريوهاي مطرح شده نرخ سود بانكي و تصميم گيري نهايي از سوي رئيس جمهوري گفت: با نظرات كارشناسي ارائه شده و بررسي هاي صورت گرفته رئيس جمهور تصميم خود را اتخاذ كرده است.

وي افزود: حوزه هاي ذي ربطي كه بايد تصميم رئيس جمهور را ابلاغ و اعلام كنند دستور را دريافت كرده اند كه به زودي اعلام مي شود.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن